„nVidia“ „Adaptive Shading“ pagerina „Wolfenstein II“ spartą

„nVidia“ su RTX vaizdo plokštėmis pasiūlė ne vieną naują technologiją, viena iš jų yra „Adaptive Shading“. Pirmasis žaidimas, išnaudojantis „Adaptive Shading“, yra „Wolfenstein II“. Ši technologija įgalinta su paskutiniu atnaujinimu. „Adaptive Shading“ yra specialus algoritmas, kuris analizuoja buvusį žaidimo kadrą ir sprendžia kurios dabartinio kadro dalys gali turėti mažesnį detalumą be pastebimo kokybės suprastėjimo. Kadre mažiau apdorojamos tos vietos, kur žaidėjo akys nežiūri, o ten, kur nukreiptas žvilgsnis vyksta pilnavertis apdorojimas. Ten kur taupoma skaičiuojamoji galia apdorojimas vyksta ne kiekvienam, bet keturiems pikseliams.

Kaip matome iš padarytų testų su nauja „Adaptive Shading“ technologija, sparta „Wolfenstein II“ žaidime tikrai išauga. Tai nėra milžiniškas spartos šuolis, bet kiekvienas (beveik)nemokamas papildomas kadras tikrai nemaišo.

3 Komentarai

  1. MMM parašė:

    advanced dinaminis bluras. Visokius blurus isjungiu is karto. Vienam zaidime buvau 2 procentus ant judesio bluro pasilikes, nes kazkaip labai sakos ir zoles be jo mirgedavo.

  2. xFiniti64 parašė:

    Jau tu bluro ir upskeilu bei kito sh nebeisjunksi, cia konsolizacija ivykus pc. Paimk crysis 1 ir paziurek kokios astrios texturos, su snaipu zole prisizumini ir aki pjauna. O dabar crysis 3 master console, visur iskart vaizdas isplautas. O dabar dar ir upskeilai, shudus cia rodo, ps4 pro chekerborderi turi tai reik ir i pc idet.

    • MMM parašė:

      kai kuriuose zaidimuose dazniausiai padaryta, kad tolimesnes detales blurinasi is karto. Bet beveik visuose zaidimuose blura gali valdyti. Jei ne per zaidimo meniu, tai daznai galima rasti tekstini konfiguracini faila zaidimo sistemoje

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.