„NVIDIA Image Scaling“ technologija tampa atviro kodo

NVIDIA su naujausiomis tvarkyklėmis siūlys įvairių naujovių, o viena iš jų yra „NVIDIA Image Scaling“ (NIS) technologija, kuri iš karto tampa atviro kodo. NIS yra dar viena žaidimų rezoliucijos išdidinimo technologija, ji skirta tiesiogiai konkuruoti su AMD FSR atitikmeniu. NVIDIA sako, kad NIS galima naudoti su visais žaidimais ir teoriškai ją gali naudoti visi rinkoje esantys grafikos procesoriai. Kol kas NIS bus galima naudoti tik pasitelkiant „GeForce Experience“ ar NVIDIA valdymo panelę, bet atviras kodas jau artimiausiu metu bus patalpintas į „Github“ platformą. NIS yra aktyvuojamas su „GeForce Game Ready 496.76 WHQL“ tvarkyklėmis.

NVIDIA taip pat pateikia pavyzdį, kaip NIS atrodo lyginant su FSR ir DLSS. Daugiau informacijos apie NIS rasite čia.

1 Komentaras

  1. Fostil parašė:

    Jau pritaikė ir openvr platformai. Nespėjau dar išmėginti, bet vr žaidimams tai turėtų buti labai naudinga.
    https://github.com/fholger/openvr_fsr/releases/tag/fsr_v2.0

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.