„nVidia“ pademonstravo „Quake II“ ekranvaizdžius su RTX

„nVidia“ visiems nori parodyti kokį skirtumą daro RTX efektai, tad pasidalino „Quake II“ žaidimo ekranvaizdžiais su šiuo efektu ir be jo. Nors kol kas dar tėra keli žaidimai, kurie pasitelkia RayTracing vieniems ar kitiems efektams, bet šiai technologijai dar reikia stipriai tobulėti. Kad ir kaip ten būtų, Raytracing yra žaidimų ateitis, beta kada pavyks pilnai įvaldyti šią technologiją sunku pasakyti.

14 Komentarai

  1. jagiux parašė:

    Chaltūra,visa ka jie ten su rtx rodo seniausiai padarydavo ir be rtx,dabar elementarus atspindžiai kišami po rtx prierašu,toks yspudis kad grafika be rtx tyčia suprastinama kad tik tas efektas yspudį darytu

  2. neblogai parašė:

    Laukiu, kol su RTX ims taisyti Battle City, ar Super Mario Brothers.

  3. KiAshA parašė:

    Noresiu q2 losti pradeti vel. Ar cia tikrai q2, nes nepamenu tokiu saliu.

  4. koloniukas parašė:

    Pasirinko Q2 nes ant naujų žaidimų sunku pastebėti skirtumus, jie ir taip gerai atrodo be to, rtx.

  5. Lets Do parašė:

    Tegul isleidzia nauja quake tik, toki kaip q2, o ne q3 ir t.t. 🙂

  6. Stipena parašė:

    Šiaip tą Quake su Path-Tracing galit ant betkurios GPU pasileisti, jam nereikia jokio RTX. Tiesiog su RTX 20xx ženkliai sparta didesnė dėl dedikuoto Ray-Tracing hardware.

  7. adex parašė:

    paima 20+ metu senumo zaidima, nupoliruoja ir palygina. cia jau nvidia rtx dugnas ar dar yra kazkur zemiau nusiristi?

  8. MMM parašė:

    o vat gerai butu Q2 remastered pazaisti

  9. Albertinou parašė:

    Cia visi varo ant sito reikalo, bet man nesvarbu cia tikras RTX ar tiesiog paprastas apsvietimas, bet atrodo ispudingai, zinant, kad prideta tik apsvietimas nekeiciant kitu teksturu. Tiek pralosta q2… nostalgija…

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.