„Radeon VII“ palaikys DirectML – DLSS alternatyvą

Paaiškėjo, kad „Radeon VII“ irgi leis išnaudoti dirbtinį intelektą žaidimuose, taip padidinant spartą. Tai bus įmanoma dėka dar vieno DirectX 12 priedo – DirectML. Ši technologija bus atsakas į „nVidia“ DLSS (Deep Learning Super Sampling) dirbtinio intelekto technologiją, kuri gerina žaidimo spartą pateikiant geresnį vaizdą nei gautume su TAA. Kiek seniau „Microsoft“ demonstravo, kad DirectML pasiekia panašų efektą, o tai reiškia, kad greitai turėsime alternatyvą DLSS.

AMD darbuotojas Adam Kozak prasitarė kad „Radeon VII“ dabar rodo puikius rezultatus eksperimentuojant su DirectML.

Sakoma, kad DirectML galės palaikyti visos DirectX 12 vaizdo plokštės, bet galime būti tikri, kad tam reiks specialių tvarkyklių šios technologijos įgalinimui. Senesnės vaizdo plokštės tokio atnaujinimo gali ir negauti. „DirectML“ oficialiai sulauksime su būsimu „Windows 10“ pavasario atnaujinimu.

2 Komentarai

  1. Daimonass parašė:

    Laukiam pavasario tada 🙂

    P.S O tai žaidimai irgi turės būti tam pritaikyti, taip ?

    • pasimetes parašė:

      Spėju jog taip. Nes vis vien nustatymas turi atsirasti jog DirectML nebent programiškai per radeon tvarkyklę apeis, nes dabar nvidia DLSS, tai tik naujiems žaidimams ir tai kurie tik žaidimams kurie diegia. Dar palaukim ir „raytracing“ atsiras. 😀

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.