Rage \“sukasi\“ daug greičiau su Xbox 360 bei PC, nei su PS3!

Nekantriai laukiamo RPG/FPS stiliaus Rage žaidimo kūrimas po truputi juda link finišo. To pasekoje, vienas iš šio žaidimo kūrėjų, John Carmack, pasidalino informacija kaip naujasis hitas \“sukasi\“ šiuolaikinėse platformose.

Pasak jo, Xbox 360 bei PC neturi jokių problemų leisdami džiaugtis 60 kadrų per sekundę (fps) greičiu, tačiau Playstation 3 sugeba išspausti vos 20-30 fps. John Carmack suskubo visą kaltę suversti silpnesniam Playstation 3 RSX grafiniam posistemiui bei taip pat paminėjo, jog su Xbox 360 centriniu procesoriumi dirbti taip pat kiek lengviau. Priminsiu, jog RSX yra panašus į GeForce 7900 tik su apkarpyta 128 bitų magistrale, o Xbox 360 turimas Xenos vaizdo posistemis labiausiai atitinka X1900.

16 Komentarai

  1. nanoWorld parašė:

    Idomu, ka jis turejo omenyje sakydamas \"silpnesnis\". Lyginant universaliu FLOP/s matu RSX vos ne dvigubai galingesnis, atitinkamai 400GFLOP/s pries 240GFLOP/s. Jei Xenos del architekturiniu savybiu yra paprasciau panaudojamas tai yra kitas atvejis.

  2. crooked parašė:

    cia tik tingus developeris kaltas, o zinant, kad Id orientuojasi i PC, tai visai nenuostabu, kad zaidimas eina leciau ant PS3, bet uztai xbox versija keturi diskai bus ^^

  3. BC00 parašė:

    Mano duomenim: Xenos – 240 GFLOPs, RSX – 200 GFLOPs. Anyway, GFLOPs zaidimuose yra nulis, HD3870 turi daug gaugiau GFLOPs uz 8800 GTX, bet spartos atzvilgiu to nesimato..

  4. nanoWorld parašė:

    Suprantu, todel geriau nurodyt kas konkreciai negerai su tuo PS3 GPU, nes savoka \"silpnesnis\" galima suprast labai ivairiai, o tokios abstrakcios savokos is kurejo man skamba nepatikimai. Taip pat abejones kelia ir spartos skirtumas. Pagal FPS PS3 daugiau nei du kart nusileidzia, netikiu jog toks atitrukimas itakotas vien tik \"silpnesnio\" GPU, problema dalinai yra ir del programines dalies, kuri greiciausiai nera itin gerai pritaikyta PS3 architekturinem savybem.

  5. crooked parašė:

    nanoWorld RSX nera silpnesnis, abu GPU daugmaz vienodi, vienas shaderius geriau, kitas texturas geriau, vienas ta turi, kitas ta turi ir t.t
    va http://www.gametrailers.com/video/exclusive-ice-uncharted-2/52604
    tokia ahujiena grafika o zaidimas 60FPS eis, tai tik irodo, kad Id tingi gilintis i PS3 architektura ^^

  6. voiceofdeath parašė:

    Matai suklydai Xenos turi r600 baranduoli kaip ir radeon 2xxx/3xxx o ne r520 kuris ir yra radeon 1xxx.

    Galima sakyti jog pagal grafinio procesoriaus galinguma ps3 atsilieka viena karta taigi nera ko stebetis

  7. BC00 parašė:

    R520 – X1800 (16pp/8vp)
    R580 – X19x0 (48pp/8vp)
    Xenos turi bendrus 48 shaderius (unified shader architecture) ,kurie gali veikti kaip pixel ar vertex. R600 turi net 320 tokiu, todel Xenos architektura kaip ir artimesne R600. Taciau cia tik 48 shaders + dar 128bit magistrale artina Xenos prie X1900 spartos.
    Anyway, PS3 ir xbox 360 ne mano arkliukai:)

  8. Crembo parašė:

    http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html
    Kad ir senai parašytas, čia nemažai info apie PS3 prieš Xbox 360 geležį.

  9. pushaz parašė:

    Kam cia vargt su tais gincais..Cia tera grynai optimizacijos beda (greiciau devu tingejimas),kaip crooked ir sake – devu tingejimas,nes x dezei lengviau daryt geimus,ji arti pc.Kas liecia galinguma bendrai – x dezei toli iki PS3,ir cia neina kalba vien apie gpu..
    Crembo – kur davei linka,viskas aisku jau nuo pirmu eiluciu – Microsoft has sent us its a comparitive 😀 analysis 😀
    Nuo kada M$ gi ims ir sakys,kad musu konsole silpnesne?Ir straipsnis rasytas tada,kai dar jei neklystu net nebuvo PS3 prekuboje 🙂
    Nors apart M$ visi zino,ir ne karta yra irode,kad PS3 netgi nemazai galingesne uz x360 😉

  10. voiceofdeath parašė:

    taip xenos turi 48 shaderius bet va pralaidunas jo tai 2x128bit nes yra dvi magistrales viena nuo cpu i gpu(128bit) antra nuo cpu i edram(128bit) is edram i gpu(1024bit iner-ring) todel ir sugeba xdeze isspausti 4xMSAA be jokiu spartos nuostolių todel ir lyginti su 1900 nepavyksta.

    Antra vertus su papildomais chaintoolsais ir aplikacijomis galima naudoti ir cell grafikos renderimui.

  11. ozzWANTED parašė:

    Galingu PC turėtų suktis 150fps, o ne 60fps. PC technologijos jau seniai pralenkė PS3 ir X360 galimybių ribas.
    O bendrai tariant tai čia jau seniai aišku, kad X360 antros kartos konsolių karą laimėjo, ps3 teko antrojo žaidėjo vieta. T.y. priešingai nei buvo su pirmuoju X-Box ir PS2, kur nugalėjo PS2. Na bet tokie dalykai tik skatina next-gen tobulėjimą, ir trečiasis mūšis turėtų būti dar inirtingesnis.

  12. Crembo parašė:

    OzzWanted – šiaip tai mes jau esam 6 kartoj konsulių, jei ne 7

  13. jostis parašė:

    Pagal pardavimus tai ryškiai nugalėjo wii, bet man ta konsolė atrodo apgailėtina, jinai turėtų mėtytis tarp stalo žaidimų, žaidžiamų per susibūrimus, o ne rimtam geiminimui

  14. nugat parašė:

    O varge,mano pirmoji konsolinė dėžutė buvo tik 4 bit grafika lygtais.
    Ale kaip smagu buvo… 😀

  15. Nuotykis parašė:

    Ką jūs čia ginčijatės apie developerių nekompetenciją, bandydami kišti techines detales apie GPU shaderius ir vertexus. Aišku, kad pasišiko rašydami kodą, todėl ir stringa PC ir XBOX360 platformose žaidimas. Nėra ką daugiau svarstyti.

  16. Storasis parašė:

    JC nera toks lameris kad nemoketu optimizuoti, beje RAGE zaidimas turi savo niuansu (visgi tai ne koks tipiskas multiplatforminis super mario kart brothers) , juk ten loadina nerealaus dydzio ground teksturas

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.