„Razer“ oficialiai anonsavo savo telefoną, kainuojantį 699 USD/GBP

Apie periferijos įrenginių gamyba garsėjančios „Razer“ užmojus išleisti savo telefoną sužinojome spalio viduryje. Tada buvo paskelbta, kad „Razer“ oficialiai pristatys ir tuo pačiu parodys savo produktą lapkričio 1-ąją. Pirmajai akistatai su išskirtinai pramogoms skirtu įrenginiu atėjo metas.

Naujasis kompanijos išmanusis telefonas tiesiog vadinamas „Razer Phone“. Išorinį dizainą kuria tamsintas aliuminis ir centrinėje (šono) dalyje išdėstyti mygtukai, bendram svoriui siekiant 197 gramus. Panašu, kad „Razer“ siekė telefono išvaizdą priartinti prie „Razer Blade“ notebook’o ir padaryti jį kuo patogesnį naudotis horizontalioje padėtyje. 8 GB LPDDR4 operatyvios atminties turintis telefonas varomas 1833 MHz dažniu dirbančio „Qualcomm Snapdragon 835“ procesoriaus, tačiau tai nėra didžiausi išskirtiniai „Razer Phone“ bruožai. Po 5,7 „Gorilla Glass 3“ stiklu slepiasi 120 Hz IGZO (2560 x 1440) ekranas, palaikantis „UltraMotion“ technologiją. Kol kas nėra aiškus pilnas šios technologijos veikimo pricipas, tačiau tikėtina, kad dinamiškai skleistinės dažnį keičianti technologija gali būti panaši į G-Sync/„FreeSync“. Didis įdirbis padarytas ir kalbant garso „Dolby Atmos“ posistemę, sudarytą iš virš/po ekranu išdėstytų stereo garsiakalbių, tiek pat stiprintuvų ir THX sertifikato. „Razer“ teigimu, tai garsiausiai pasaulyje gebantis groti telefonas, kurio komplektacijoje priklausys USB-C -> 3,5 mm perėjimas, turintis 24 bitų DAC’ą. 4000 mAh baterijos turėtų pakakti 12,5 valandos trunkančiai filmų peržiūrai arba 7 valandų trukmės žaidimo sesijai. Melomanai vienu krovimu muzikos garsus galės girdėti beveik 65 valandas. Kol kas dar nė vienam telefone nediegta „Qualcomm Quick Charge 4+“ technologija turėtų užtikrinti vos ne pilną (85 %) įkrovimą per vieną valandą.

64 GB UFS tipo vidinę atmintį turintis ir iki 2 TB talpos microSD korteles palaikantis telefonas pasižymi dviguba 12 MP (f1,75 wide angle + f2,6 2x zoom) galine kamera su PDAF palaikymu ir daugybe skirtingų režimų. Tiesa, visi jie iškart nebus aktyvuoti, įgalinimas numatomas išleidžiamų atnaujinimų dėka. „Razer Phone“ naudos „Android 7.1.1“ („Nougat“) operacinę sistemą, o 2018 metų pirmajame ketvirtyje gaus „Oreo“ atnaujinimą.

Prekyba telefonu numatoma, jog prasidės lapkričio 17 dieną. Įrenginys JAV rinkoje kainuos 699 USD, Jungtinės Karalystės ribose – 699 GBP.

19 Komentarai

  1. AqTrap parašė:

    Nors atrodo gerai, geros specifikacijos, o ir kaina palyginus žema tačiau gaming ant telefono…. Am… Yra gerų žaidimų tačiau jų mažai. Visgi galėjo daugiau žiūrėti kaip į Nintendo Switch tik be atjungiamų valdiklių ir orientuotis į portable console, o ne hibridai (tiesiog man patinka dizainas) arba kažką panašaus į NVidia Shield Portable.
    Taip pat naudoti ne Android OS, o kokį savo OS kuris palaikytų visus Steamo žaidimus, galbūt dar tuo pačiu kažkiek portintu android žaidimų (tarkime Durango: Wildlands ir t.t.).
    Naudotu tarkime Tegra X2, tačiau vistiek 256 Pascal Cores atrodo per mažai ir labai neefektyvus NVidia prie žemų dažnių negu AMD, na nebent koks Custom su 512 Pascal Cores būtų visai nieko.
    Visgi prioriteta skiriasi AMD su VEGA Cores. 6** Vega Cores būtų visai nieko lyginant su 256 Pascal Cores tačiau sumažinus dažnius prie 850-950mhz apie 1024 Vega Cores būtų galima naudoti vis dar turint <15W.

    • AqTrap parašė:

      Nepamirštant dar FreeSync

    • kernel_panikuoja parašė:

      OS, kuri palaikytu visus Steam’o zaidimus yra Windows’ai. Startup’u mobiliom konsolem su wndoze buvo ne vienas ir niekam tokie dalykai neidomus. Bent jau masems. AAA vistiek nepavez, o indie 2D didele dalis turi android portus.

      • AqTrap parašė:

        Kodėl nepavež AAA? Tarkime 1024 Vega Cores prie 950mhz 720p raiškoje.
        Manau pilnai pavežtu. Aišku galbūt ne Razer pardavinėti tokias portable konsoles. Tačiau norėtusi ateityje sulaukt. Galbūt kuomet AMD pereis ties 7nm litografiją. Bus mažesni, efektyvesni.

        • kernel_panikuoja parašė:

          Cia yra pasvajojimai is serijos „kas butu, jeigu butu“. Jeigu butu AMD APU su 1024 stream core’u iki keliu vatu TDP, jeigu visi AAA title’ai butu gerai optimizuoti Vulkan’ui ir tokiam APU ir jeigu kazkas apsiimtu daryti tokia konsole, kuri beveik garantuotai butu fail’as (nes jau bandyta) – tada tikriausiai 720p su atitinkamais setting’ais veztu, nes Nintendo Switch irgi veza visokius Doom’us, budamas dar silpnesnis.

          Realybeje tokio AMD APU nera – naujausi 2500/2700U turi 640 ir ju TDP nuo 12W, kas mobiliai konsolei per daug. Taip pat realybeje vis dar didele dalis AAA naudoja DX11, o DX12/Vulkan’ai pas dauguma nera gerai optimizuotas. Konsoliu rinka ir taip uzpildyta. Be to kalba ir eina butent apie telefona, o ne konsole. Hipotetiskai daug ka daug kas galetu sukurti kitaip ir idomiau, bet yra kaip yra.

          Teoriskai viskas imanoma, praktiskai jau tas buvo bandyta ir nepasiteisino.

          • AqTrap parašė:

            Nintendo Switch 15W TDP, vidutiniškai naudoja truputį mažiau negu 10W.
            O baterija viso labo 4350 mAh, o pati konsolė gana nemaža, turint omenyje 6,2 colių ekraną ir joy-con.
            Dėl to būtų galima padidinti baterija.

            Man patiko SMACH Z tačiau naudojo seną AMD Embedded APU,
            AMD Merlin Falcon RX-421BD (12-15w)(Radeon R7 512SP 850MHz)(„4 branduolių“ kažkas iš neefektyvių FX’ų), 6 colių ekranas, užtekdavo 5 valandom pure gaming’ui tačiau nelabai apie baterija užsiminta. 2018 Q1 nusiųs tiems kas iš anksto užsisakė ir prisidėjo prie jų išleidimo, o į rinką išleis ale 2018 Q3. Šiaip norėtųsi sulaukti iš AMD „naujos kartos“ embedded APU, kaip ir sakiau Ryzen CPU/Vega GPU 14nm, o ne vis dar turima sena 28nm.

            • AqTrap parašė:

              Nintendo Switch veikimo laikas 2,5-6val. Taigi tiesiog padidinus baterija problema išsispręstu. Aišku tas SMACH Z gana didokas, į kišenę greičiausiai netilptu, bet pasiimti ir įsimesti ar persinešti, nešiotis vieni juokai.

            • kernel_panikuoja parašė:

              15W tai cia Tegra X1 max TDP, kuri switch’as pasiekia nebent docking rezime. Portable rezime tas TDP bus gerokai mazesnis.

              Siaip net ne tame esme. Norint daug ka galima padaryti, kad ir uzsakyti custom silicon’a su mazu TDP ir geru GPU. Esme tame, kad Windows based mobile console yra nisinis daiktas, daugumai zmoniu tai nera kazkas „sexy“ ir trokstamo, ir isskyrus kazkokius startup’us niekas tuom neuzsiims.

              • AqTrap parašė:

                Galbūt kvailai pasakiau jog visus Steamo žaidimus, nes yra ir senų ir mažai žaidžiamų. Tačiau naujausius ir populiariausius, kad ir ta PUBG, ARK, GTA V, Dragon Ball Xenoverse 2, Final Fantasy XV, visus Call Of Duty, assassin’s creeds dalys ir pnš.

        • Stipena parašė:

          Nusiperki PS4, parsisiunti oficialių apps’ą į mobiliaką ir žaidi remote visus AAA ir ne AAA žaidimus ir nereikia jokių fancy ir nesamoningų aparatų.

  2. Marzy parašė:

    Kam deti gorilla glass 3 jeigu jau yra 5?

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.