„Ryzen 3“ išvysime šį mėnesį, „Threadripper“ kainos, išleidimo data

Pradėkime nuo paprastiems mirtingiesiems skirtų „Ryzen 3“ procesorių. Šie nauji procesoriai bus nutaikyti į žemą kainų segmentą ir turėdami 4 fizinius branduolius turės kovoti su „Intel Core i3“, kurie kliaunasi dviem fiziniais branduoliais su „HyperThreading“ technologija, kitaip sakant procesorius iš viso gali apdoroti 4 gijas vienu metu. Pranešama, kad „Ryzen 3“ parduotuvėse pasirodys liepos 27 dieną. Gaila, bet kainodara kol kas neatskleidžiama. Poros „Ryzen 3“ procesorių specifikacijas galite pamatyti skaidrėje.

Papildymas:

Panašu, kad „Ryzen 3 1300“ rekomenduojama kaina bus 129 USD, o „Ryzen 3 1200“ – 109 USD. (neoficiali informacija)

Entuziastams daug įdomesni „Ryzen Threadripper“ procesoriai. Pagaliau aišku, kiek gi kainuos 16 branduolių ir 32 gijas turintis „Threadripper 1950X“. O kaina panaši prognozuotai – 999 USD, silpnesnis „Threadripper 1920X“ su 12 branduolių ir 24 gijomis bus kiek pigesnis, už jį reikės pakloti 799 USD. Lyginant su „Intel“ atitikmenimis kainos atrodo labai saldžiai. AMD praneša, kad šie procesoriai debiutuos rugpjūčio pradžioje, konkrečios datos dabar nepateikiama.

57 Komentarai

  1. kernel_panikuoja parašė:

    Su Threadripper gali buti toks niuansas, kad del didesnio lizdo ir PCIe skaiciaus, motkes gali buti net brangesnes uz X299 analogus. Aisku, sitam segmente tai nera tragedija. Bet is kitos puses, sita platforma turetu buti ilgai support’inama, speciau net iki ZEN3 produktu gal net.

    • Minde parašė:

      jo.. kai uz 2000 litu galejai vidutini zaidimu kompiuteri nusipirkti, dabar 2000 euru. O norint kazko rimciau ir 3000 euru gali nepakakti

      • kernel_panikuoja parašė:

        Kainos pasikeite del ivairiu faktoriu. Pradeti reiketu nuo bendros infliacijos. Po to, gamintojai su visokiais Titan’ais ir HEDT „isrado“ nauja segmenta – „super high end’a“. Anksciau to nebuvo ir tas is dalies iskreipe mainstream’o savoka. Pats vartojimo kontekstas pasikeite. Pavyzdziui, seniau nebuvo auksto refresh rate’o monitoriu, bent jau jie nebuvo „ant bangos“. Na ir aisku TR is esmes nera skirtas zaidimams, bent jau tiesiogiai.

        Vidutini zaidimo kompiuteri mano galva galima surinkti mazdaug uz 800-1000euru (su normaliom GPU kainom). Tai butu R5 1600/i5 7600K + GTX1060/RX580. Is esmes jis toks daug maz visada ir buvo – vidutine klase buvo nvidios x60 arba radeon x6xx. Bet po visokiu Titan’u ir HEDT liniju, dabar kai kas mainstream’ui priskiria GTX1070 ir 7700K, kas seniau butu vienareiksmiskai laikoma high end’u.

        • Minde parašė:

          vidutiniam kompiuteriui visada laikiau ir vis dar laikau gtx X60 ar X60ti serijas ir AMD atitikmenis. Gtx X70 yra pereinamasis produktas or gtx X80 highendas. x80Ti ir Titan jau super extreme.

        • adex parašė:

          +1. dar tik noreciau pabrezti dar viena faktoriu, tai usd/eur (lito taipogi, nes litas seniausiai prie eur priristas buvo) kurso svyravimai. kurie per paskutinius 3 metus svaravo netgi 30+%. dabar usd (kaip kompiuterines technikos) verte yra pakilusi apie 20% lyginant su 2014 pirma puse. nuo tu 20% dar pvm isirutulioja 21% tad dar prisideda kaip minimum 4%, taip turime overall kaina ~24% didesne nei 2014 pradzioje, vien sustiprejusio dolerio ,,deka“. dar nepamirskim ir pabrangusio ram

        • newdiamond parašė:

          kas neskaito 7700k high endu ir gtx 1070 tai jau ju problema…
          Kas high end ar ne manau apsprendzia tik kaina…
          visi titanai ir x299 reikalai…cia yra tik zmonems kuriems yra bling bling butina tureti…kaip sakant telefona galima ir paauksuota nusipirkti…bet nereiskia kad galaxy s8 patampa ne high endu
          O kad netuziastai keli pradeda vadint mainstream 7700k, tai cia jau kreivu veidrodziu karalyste ir tiek

          • IFeelYou parašė:

            Na nesakyčiau kad Titan ir X299 yra bling bling. Tai yra aukštesnė klasė nei 7700k ir GTX 1070. Bling bling būtų jeigu būtų paauksuota GTX 1070. Telefonuose atitikmuo būtų pvz. Vertu telefonai, kurie funkcijų daug neturi, tačiau kaina kosminė dėl brangių metalų, akmenėlių ir t.t.

            Pagal mane tai turėtų būt maždaug taip:
            – GTX 1030 ir pan. – low-end
            – GTX 1050/60/Ti – mid-end
            – GTX 1070/80/Ti – high-end
            – GTX Titan X/Xp – enthusiast grade
            – nVidia Quadro – professional grade

            Enthusiast grade tai reiškia kad tai yra žmogaus hobis, kad jis siekia absoliutaus maksimumo (kad ir +1-2%) nežiūrėdamas price/performance santykio ir tiek. Ir beabejo overclockeriams.

  2. Minde parašė:

    Ryzen 7 1800x man patraukliausias kaip paprastam mirtingajam. Nors kai perku produktus, tai daznai emu kazka rimtesnio.

  3. Daimonass parašė:

    Intel turėtų sunerimti..

  4. IFeelYou parašė:

    koloniuk, vazelino turi? 😀

  5. neblogai parašė:

    Žvilgtelėjau į ‘Ryzen3’ (simuliuoto R5 1400-am atjungus SMT) testus- žaidimuose nuo R5 1400 atsilieka. Kai lieka tik 2+2 gijos- matyt kreipimųsi tarp CCX’ų dar padaugėja, ir dėl to greitis tikrai ima panėšėti į i3.

    • kernel_panikuoja parašė:

      Na, butu naivu tiketis, jog butu tas pats tik pigiau 🙂 Siaip as jau kazkada buvau issakes savo asmenine nuomone, kad 4C R5 variantai yra lempa. R7 turejo buti 8C only, R5 6C only, o 4C keliauti i R3. Jeigu Intel’is su coffe lake’u padarys 4C/4T i3’ius, bet kuriuo atveju i R3 tures eiti aukstesnio daznio 4C/8T (kitaip sakant „zemutiniai“ R5) siekiant islaikyt konkurencija. Anyway, reikia palaukti realiu R3 testu…

  6. svabas parašė:

    o nebus taip, kad Kai atsiras daug programų ir žaidimų kurie sugebės efektyviai išnaudoti daugiau branduolių, tie šiandieniniai entuziastai turės išmesti šiandieninius 8C 12C procesorius, kaip kokį AMD FX 9590. O tos „bibliotininkės“ turbūt yra entuziastės gemerės, kurioms svarbus kiekvienas FPS

    • jokbon parašė:

      Palik draugus senuosuose zaidimuose ir zaisk naujausius?
      LOL atsimenu bandziau bet visvien prie senuju geimu grizau 🙂
      ir kas yra tas pritrydinimas? multithreadas nuo 2000 metu jau yra.
      Grybai vis kalba kad singlethread the best, bet zaidimai tapo pakankamai komplikuoti ir jie jau naudoja visus tuos branduolius ir trydas. Internetas + grafika + pasaulio krovimas + zaidimo saugojimas + pasaulio generacija + grafikos procesas + garso procesas – jau suskaiciavau septynias trydas, dar pridekim kad zaidimai dar paskirsto tuos procesus tai isviso ten trydu priskaiciuosi…

    • Minde parašė:

      bus po 10 metu 😉

      • svabas parašė:

        vyrai nepjaukit grybo, po 10 metų kvantinius kompus benchmarkinsim 🙂

        • Minde parašė:

          nepagauni multithreadinimo esmes 😉 Jau dabar softas ir visa kita gerai tuos threadus palaiko ir t.t. Sunku tiesiog pagrindine gija, kuri kontruliuoja kitas gijas sumazinti. Realiai dabartiniu zaidimu varikliu optimizavimai eina po truputi. Kad butu pasiektas tikrai geras multithreadinis isskaidymas, zaidimu varikliai turi buti perrasyti is pagrindu. Po to ir zaidimai sukurti ant ju. Patikek, 10 metu kaip minimum visam procesui. Jau dabar zaidimas gali vienu metu tureti 100 threadu, nu ir kas? Kai dazniausiai vienas arba 2 threadai turi labai dideli pc loada ir automatiskai bottleneck’ina zaidimus su silpnesiu single core performer’iu.

          • Minde parašė:

            neleido redaguoti per kelias pirmas minutes, tai readagavima postinu cia:
            —————————————————
            nepagauni multithreadinimo esmes 😉 Jau dabar softas ir visa kita gerai tuos threadus palaiko ir t.t. Sunku tiesiog pagrindine gija, kuri kontruliuoja kitas gijas sumazinti. Realiai dabartiniu zaidimu varikliu optimizavimai eina po truputi. Kad butu pasiektas tikrai geras multithreadinis isskaidymas, zaidimu varikliai turi buti perrasyti is pagrindu, kitaip tariant nuo nulio. Bet kam kompanijoms svaistyti pinigus, kai dabar zaidimu pardavimu didziaja dali lemia rinkodara? Pasiziurek kiek pinigu ikisama i reklama ir zaidimo kurima? Ir tiesa, kai bus sukurtas naujas zaidimu variklis, didele tikimybe kad jo API bus nesuderinamas su esamais zaidimais, tad ir patys zadimai tures buti sukurti ant ju. Patikek, 10 metu kaip minimum visam procesui. Jau dabar zaidimas gali vienu metu tureti 100 threadu, nu ir kas? Kai dazniausiai vienas arba 2 threadai turi labai dideli pc loada ir automatiskai bottleneck’ina zaidimus su silpnesiu single core performer’iu.

        • Minde parašė:

          as isvis AMD atveju suportinciau koki gera veina ekliuzyva, kuris gerai run’intu ant Ryzen CPU. Ir tai padaryti labai lengva. Nors Ryzen zaidimai bottleneck’ina del single core performance’o, tiesiog 16/32 giju bendra skaiciuojamoji galia dideli. Na sukuri daug salutiniu giju, kur ten skaiciiuoja kiekvieno paukstelio, sakelis kritimus, na pridarai daug CPU darbo isskaidyto atskirose gijose, kad 16/32 tureti uztektinai darbo ir Intelis zagses. Kitaip tariant Intelio CPU bottleneck’as bus 5 kartus didesnis negu AMD. (AMD ir Intelio CPU bottleneck’ins skirtingose „vietose“)

          O is to rekalama taip lengva pasidaryti, uztenka idomaus zaidimo, skambios antrastes , skaidriu ir populiariu naujienu portalu

  7. svabas parašė:

    Ačiū, Minde, už išsamumą. Bet tai nejaugi tik žaidimų variklių sukūrimas yra kliuvinys progresui tiek metų, ir kas ten žino tų visų kompanijų užkulisinę technologijų ir rinkodaros virtuvę.

    • Minde parašė:

      pagrinde. Paziurek, kad kiek zaidimu portu failina ant PC. O juk PC daug galingesnis uz konsoles. Tiesiog kai padarai gera reiklama net prastus portus zmones isperka, o cia jau kalba apie advanced optimizacijas kazkokias?

      Siaip pagrinde kalti pirkejai. Kol jie pirks prastai optimizuota ir gerai isreklamuota s, tol mazai kas keisis.
      Antras dalykas, atsirado RYzen, ir jis pradeda keisti zaidimo taisykles. Atsiranda erdve isanaudoti 16/32. Ir jei sukursi pvz ekskliuzyva su 16/32 kur ten kazkas bus grazaus del panaudotu skaiciavimu, konkurentai tures neatsilikt.

      Ir nereikia pamirsti, kad mes is vieno branduolio beveik visi sedim su 4/4 ar net 4/8 ar dar daugiau. Ir procas 4/8 pilnai apkrautas. Siaip cia jau didelis pasiekimas. Praktiskai dabar procas 4/8 apdoroja 5 kart daugiau skaicavimu nei butu tik vienas toks branduolys. Tai didelis skirtumas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.