„Samsung“ lyderiauja išmaniųjų laikrodžių pardavime

Galbūt „Samsung“ ir susiduria su sunkumais išlaikant aukščiausią vietą pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje, tačiau, pasak paskutinio rinkos tyrimų firmos „Statistica“ pranešimo, išmaniųjų laikrodžių rinkoje ši kompanija buvo nepralenkiama.

Kaip teigiama pranešime, Pietų Korėjos kompanija iš viso pardavė 1,2 milijono išmaniųjų laikrodžių vienetų, taip apimdama 17,65% rinkos dalies. „Pebble“ užima antrąją vietą su 700000 parduotų vienetų, „Fitbit“, „Sony“ ir „Lenovo“ pasidalino kitas penketuko vietas su atitinkamai 600000, 550000 ir 500000 parduotų vienetų.

Šis pranešimas pasirodė tik po dienos „Apple“ pateikus išsamią informaciją apie naujuosius „Apple Watch“ kovo 9-tąją. Šiuo metu „Apple“ parduotuvėse ruošiamasi naujų produktų pasirodymui išimant iš prekybos sportines išmaniąsias apyrankes, tokias kaip „Nike FuelBand“ ir „Jawbone Up“.  Kompanija praneša ateityje savo parduotuvėse nebeprekiausianti  ir kitų sportinių apyrankių gamintojų produkcija. Žinoma, tokio žingsnio „Apple“ nekomentuoja, tačiau aišku, kad nesinori savo kieme matyti konkurentus, ypač, kai bendrovė nusitaikė į naują rinkos segmentą.  

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.