„Star Citizen“ palaikys „Vulkan“ API

Itin laukiamo žaidimo „Star Citizen“ kūrėjas patvirtino, kad planuojama aplenkti DirectX palaikymą, vietoje jo pasirenkant „Vulkan“ instrukcijų rinkinį. Priminsime, kad „Vulkan“ yra AMD plėtoto „Mantle“ supaprastinto lygio instrukcijų rinkinio pasekėjas, leidžiantis efektyviau išnaudoti vaizdo spartintuvų resursus, galiausiai gaunant didesnę spartą žaidime.

„Seniau palaikėme idėją naudoti DirectX 12, bet pasirodžius „Vulkan API“, kuris turi vienodą savybių paketą ir leidžia pasiekti ne prastesnę spartą, pradėjome galvoti būtent apie šį instrukcijų rinkinį, ypač kai vartotojas nėra verčiamas peršokti prie „Windows 10“ operacinės sistemos, nes „Vulkan“ yra suderinamas ir su senesnėmis „Windows“ versijomis bei „Linux“. To pasekoje priėjome išvadą naudoti „Vulkan“ API ir visiškai atsisakyti DirectX 11, o DirectX 12 bus svarstytinas nebent atradus reikšmingą privalumą prieš „Vulkan“. Abu API vienas nuo kito žymiai nesiskiria, 95 % visų darbų užima objektų atvaizduojamosios sekos paradigmos rekonstravimas.“

6 Komentarai

  1. AqTrap parašė:

    Po truputi pradeda nauduoti Vulcan API.

  2. BC00 parašė:

    Naudinga AMD, kad kuo daugiau teorinių hitų palaikytų būtent Vulkan.

  3. Povilas parašė:

    Tai kad kiek girdejau sita kompanija susizere pinigus ir ragus istate:)

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.