„Star Citizen“ palaikys „Vulkan“ API
Itin laukiamo žaidimo „Star Citizen“ kūrėjas patvirtino, kad planuojama aplenkti DirectX palaikymą, vietoje jo pasirenkant „Vulkan“ instrukcijų rinkinį. Priminsime, kad „Vulkan“ yra AMD plėtoto „Mantle“ supaprastinto lygio instrukcijų rinkinio pasekėjas, leidžiantis efektyviau išnaudoti vaizdo spartintuvų resursus, galiausiai gaunant didesnę spartą žaidime.
„Seniau palaikėme idėją naudoti DirectX 12, bet pasirodžius „Vulkan API“, kuris turi vienodą savybių paketą ir leidžia pasiekti ne prastesnę spartą, pradėjome galvoti būtent apie šį instrukcijų rinkinį, ypač kai vartotojas nėra verčiamas peršokti prie „Windows 10“ operacinės sistemos, nes „Vulkan“ yra suderinamas ir su senesnėmis „Windows“ versijomis bei „Linux“. To pasekoje priėjome išvadą naudoti „Vulkan“ API ir visiškai atsisakyti DirectX 11, o DirectX 12 bus svarstytinas nebent atradus reikšmingą privalumą prieš „Vulkan“. Abu API vienas nuo kito žymiai nesiskiria, 95 % visų darbų užima objektų atvaizduojamosios sekos paradigmos rekonstravimas.“
Po truputi pradeda nauduoti Vulcan API.
Naudinga AMD, kad kuo daugiau teorinių hitų palaikytų būtent Vulkan.
Tai kad kiek girdejau sita kompanija susizere pinigus ir ragus istate:)
Kaip čia pasakius ragus įstatė. Gavus tokį finansinį palaikymą kyla didesnės ambicijos geresniam produktui. Nesinori gi už tokias bapkes paleist ME: Andromeda animacijų lygio žaidimą 😀
todel jo visai nepaleis 😀
kiek ziurejau pradzioje ben asmens saudykles animacijas, tai labai nepatiko. Kojos judejo vos ne kaip ME: Andromeda. Ginklas juda, o taikiklis ne, ir daug kitu smulmenu. Gal istaise dali, bet netikiu kad viska istaisys.