The Times mokama versija sėkminga, tai paskatins kitus?

Internete pasirodė neoficiali informacija apie britų dienraščio The Times ir tik sekmadieniais leidžiamo The Sunday Times mokamų interneto svetainių lankomumo rezultatus. Kaip pastebi ekspertai, lankomumas nėra jau toks tragiškas, koks buvo JAV.

The Times ir The Sunday Times svetainių lankytojai jau dvi savaitės kaip turi mokėti prenumeratos mokestį, kad galėtų skaityti tai, ką skaito laikraščio pirkėjai. Kaip pranešama, abu leidiniai per dvi savaites sulaukė net 15000 naujų prenumeratorių, skaičiai tik auga.

Tai žymiai sėkmingesnis bandymas, nei JAV Newsday.com, kurie per tris mėnesius sugebėjo surinkti varganus 55 prenumeratorius. Pažvelgus į šiuos skaičius atrodo, kad The Times ir The Sunday Times apmokestinimo modelis pasiteisino, o R. Murdochas gali džiaugtis savo sėkme.

Na taip, The Times ir The Sunday Times lankomumas smuko, smuko labai daug, net 67 procentais, tačiau ar tai rūpi verslininkams? Jei likę 34 procentai lojalių klientų kiekvieną mėnesį mokės prenumeratos mokestį ir nustelbs pajamas, kurios buvo gaunamos iš reklamos, R. Murdochas ir visa jo šutvė bus patenkinti.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.