„Tom Clancy‘s Ghost Recon: Wildlands“ sparta

Jei tik nepamirštame, būtinai pasižiūrime kaip su naujai išleistu žaidimu susidoroja esamos vaizdo plokštės. Dabar eilė atėjo, tik vakar išleistam, „Tom Clancy‘s Ghost Recon: Wildlands“. Pažiūrėkime kaip su juo susitvarko esami grafikos spartintuvai.

Vaizdo plokščių atminties panaudojimas kiek skiriasi tarp dviejų testavimą atlikusių šaltinių („TechPowerUp“ ir „GameGPU“). Bet tendencijos aiškios, 4 GB atminties buferis yra visiškas minimumas. Geriau turėti didesnį atminties kiekį.

 

„Tom Clancy‘s Ghost Recon: Wildlands“, panašu, yra reiklus. Norint ultra nustatymų net GTX 1080 neužtikrins stabilių 60 kadrų prie 1080p raiškos. Silpnesnėm vaizdo plokštėm sekasi dar sunkiau. Pagal „GameGPU“ RX 480 net neužtikrina stabilių 30 kadrų per sekundę, GTX 1060 6GB sekasi kiek geriau, bet tik šiek tiek. Perjungus žaidimo nustatymus į labai aukštus aparatinė įranga atgyja. Net RX 480 ir GTX 1060 vidutiniai kadrai artėja link 60, bet „nVidia“ vaizdo plokštė vis dar išlaiko pranašumą. Keliant rezoliucija vaizdo plokščių sparta dar labiau mažėja. 4K raiška ir ultra nustatymai neįkandami net GTX 1080 SLI.

Procesorių  sparta nieko įdomaus neparodo. Net senas i5-2500k sugeba pilnai išnaudoti GTX 1080. Žaidime jaučiamas vaizdo plokščių butelio kaklelio efektas.

1080p:

 

1440p:

4K:

Procesorių sparta:

22 Komentarai

  1. newdiamond parašė:

    na jau visai nusivaziavo kurejai..FHD dabar jau reikia 8 Gb video ram….nu briedas visishkas. Pas mane RAM 8 Gb vargo nematau, o cia. Suprasciau 4K rezoliucija, na cia jau man panasu i pritempimus

  2. GreenZebra parašė:

    Pagal mane cia Sudinai optimizuotas zaidimas, tiesiog totaliai. Su sli mazesni fps negu be sli.
    Gtx 780 is viso sudas patapo. Greit su r9 280x lygiuosis. Nors pradzioj visa galva aukstesnis buvo

  3. SoTOP parašė:

    Taigi Ubisoft žaidimas čia, jokios optimizacijos nerasta. Jau kokie 5 metai, kai Ubi vietoj optimizacijų renkasi išleisti daugiau žaidimų. Iš to, kad niekas nesikeičia galima manyti, kad apsimoka.

  4. SarzzeR parašė:

    Tikrai prastai optimizuotas žaidimas, su Ultra nustatymais pasiekiu tik 30 FPS, o Very High – 45 FPS su R9 290X. Baisu. 🙂 Nors rezoliucija: 1080p. 🙂

  5. newdiamond parašė:

    Beje manoji GTX 970 vos ne lygiai eina su Fury X :D:D:D

  6. SarzzeR parašė:

    Mano rezultatai: https://www.youtube.com/watch?v=tcYTmOElws0&t=44s

    FPS: nuo 30-45 „vaikšto“, tikiuosi, kad patch pataisys, nes veikia prasčiau nei beta. 😀 Nors iš dalies logiška, beta buvo mažesnis pasaulis. 🙂

  7. ernestascepi parašė:

    Bet tai koks medinis zaidimas 😀 come on guys pažiūrėkit kokia mėšlo krūva optimizacija ir pats grafonas……

  8. Povilas parašė:

    Ne ubisoft kaltas, o AnvilNext 2 engine. Aisku galima kazkiek optimizuot is kureju puses su patch, bet nezenkliai, nes kiek zinau sitas grafikos variklis nepasiduoda.

  9. GK parašė:

    jau is betos matesi kad medienos gabalas,ne tik pats zaidimas,bet ir grafika.
    zaidimas nuo pristatymo pasikeite 180 kampu,toliau jie reklama daugiau uzsiima nei paciu zaidimu kurimu.turi gerus fantazierius jie,kurie turi geru,svieziu ir idomiu ideju,bet ju ispildymas yra totali totali sikna,nes poziuris toks pats,kol nepakeis poziurio,tol toliau stampuos tokiomis paciomis mechanikomis,medinemis grafikomis ir visu kitokiu sudu.

  10. Povilas parašė:

    Nezinau kaip kitiems, bet man labiausiai patinka UNITY Engine.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.