„Wolfenstein II: The New Colossus“ sisteminiai reikalavimai

„Bethesda“ atskleidė kokių kompiuterio komponentų reikės norint „Wolfenstein II: The New Colossus“ pamatyti visu gražumu. Pažvelgus į reikalavimus galime pasakyti, kad bent 1080p@60 fps raiškoje nereikės nieko įspūdingo. Užteks GTX 1060 ar RX 470 vaizdo plokštės ir i7-4770 ar panašaus pajėgumo procesoriaus. Dar reikės 16 GB RAM ir 55 GB laisvos vietos kietajame diske.

„Wolfenstein II: The New Colossus“ bus išleidžiamas jau spalio 27 dieną.

Rekomenduojami sisteminiai reikalavimai (720p@60 fps, žemi nustatymai (low))

  • CPU: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
  • GPU: Nvidia GTX 770 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
  • RAM: 8GB
  • OS: Win7, 8.1, or 10 (64-Bit versions)
  • Storage: 55GB

Rekomenduojami sisteminiai reikalavimai (1080p@60 fps, aukšti nustatymai (high))

  • CPU: Intel Core i7-4770/AMD FX-9370 or better
  • GPU: Nvidia GTX 1060 6GB/AMD Radeon RX 470 4GB or better
  • RAM: 16GB
  • OS: Win7, 8.1, or 10 64-Bit
  • Storage: 55GB

29 Komentarai

  1. ZBalsas parašė:

    Minimaliai i7? Okay.. 🙂 Aišku senos kartos, bet vistiek keistai pateikti reikalavimai.

    • IFeelYou parašė:

      Aš ne žaidimų specialistas, bet galbūt i7 dėl to, kad šitas žaidimas pagaliau sugebės išnaudoti kažką daugiau nei 4 branduolius, o pvz. dar ir Threadus.

    • Minde parašė:

      raso su tuo, kuo testuota buvo 🙂 gal teoriskai ir kiti veztu, bet pertestuoti reiketu. Cia pasirinko toki atskaitos taska ir tiek. Patestavo nustatymus, veza ir ok. Tai nereiskia, kad koks i5 nepaves.

  2. adex parašė:

    kazkoks totalus nesusipratimas 😀 290 ir 470 sparta faktiskai vienoda ten +-, ir cia non-sense jau gaunasi, o va 770 ir 1060 jau spartos skirtumas beveik dvigubas, kas jau arciau logikos 😀

    • Mindaugas Klumbis parašė:

      Tas tai tikra lempa. Matyt tuos reikalavimus rašo visiškai nesuvokiantis kas tai per vaizdo plokštės ar procesoriai.

    • Minde parašė:

      ne taip mastote. Cia nera mokslinis straipsnis. Cia reziai, kur zaidimas buvo testutas. Patestavo su tuo ir tuo. Gal ir neoptimilus testavimas, bet jie ir neturejo tokio tikslo. Ir abejoju, ar jie ten turi n testavimo platformu.

      • jokbon parašė:

        Kaip pavizdy pateiksiu world of tanks ten surasyti reikalavimai visiskai neatitinka realybes.
        Parasyta Ultrai reikia Intel Core i5-3330
        meanwhile veza ant pentium 4400 120fps (dropina iki 100)

      • Mindaugas Klumbis parašė:

        Gali mąstyti kaip nori, bet R9 290 ir RX 470 nelabai didelis spartos skirtumas. Tiesiog nelogiškas parašymas. Turėjo būti R9 280 užrašyta tada dar galima sakyti, kad normaliai.

        O šiaip aišku nereikia kreipti dėmesio į tuos reikalavimus, jie labai aptakūs tik stebina jų rašytojų neišprusimas.

        • Minde parašė:

          ne visai sutinku. Buvo uzduotis patestuoti ant low ir high nustatymu tiek su Nvidia, tiek su AMD produktais. Gal ten nuluzo, uzlinko ar buvo uzimti kiti kompai su kita gelezimi, gal tokia turejo po ranka. Patestavo, net jei pajegumai skiriasi. Nes itariu zaidimas pagrinde testuojamas ant vienos gelezies, o kiti testavimai siaip pravaryti, ten siek tiek gal pakoreguoti nustatymus. Tad niekas ten ir nesistenge (bent man taip atrodo).

        • neblogai parašė:

          Pagal tai, kokios dalys sugretintos, aš spėčiau du dalykus:
          1) Žaidimas programuotas procesoriams su 8 gijom. Inteliui tai reiškia bent i7, AMD- FX 8xxx.
          2) Prašoma vaizdo plokštės su minimaliai 4GB VRAM- jei neklystu- ir GTX770 4GB, ir R9 290 buvo pirmos plokštės su tiek atminties. Bet čia minimalūs nustatymai- rekomenduojami nustatymai juk atminties naudoti turi daugiau- taigi ir rekomenduojama GTX1060 6GB bei RX470, abi atmintį naudojančios taupiau per spalvų suspaudimą.

          • Minde parašė:

            „zaidimas programuotas procesoriams su 8 gijom“. Techniskai tai imanoma, praktiskai tai labai mazai sansu. Is kur jus tokius vejus traukiate, cia kaip viduramziais is vistos kepenu ateiti burdavo. Daug paprasciau tiesiog laikytis multitheradinio programavimo stiliaus. Jau sitame forume rasiau ne karta. Nera problema ir beveik niekad nebuvo, kad zaidimas isnaudotu daug giju. Problema visada budavo isskaidyti dideles pagrindes viena ar dvi gijas i mazesnes. Pvz: zaidimas turi 2 dideles gijas ir 20 mazu giju. Taip gaunasi, kad toki zaidima gerai veza seni i5 ar i7.
            Ir pasikartosiu, niekas moksliniu darbu neisradineja kuriant zaidimus. Biznis nori, kad zaidimas atrodytu max gerai (nebent tycia nenori, kad atrodytu geriau negu konsolinis variantas). Kiti tiesiog nori, kad zaidima paveztu platus ratas vartotoju. Tam pasirenkamas topinis ar beveik topinis is mainstream’o cpu, gpu ir tiesiog ant jo pakoreguoja nustatymus. Aisku, konfiguravimas gali buti sudetingesnis, ten pvz retesne augmenija, „dirbtinis itnelektas“ teksturos paimamos ir t.t. Bet tikrai niekas ten situ darbu neatlieka su n procesoriu, dazniu ir t.t.
            Ir zaidimo programavimas nera toks vienalytis. Programuoja ant game engino, kurie dazniausiai palaiko kodo iskypius ar pati programavima. Jame apjungiamos bei naudojamos kruvos visokiausiu biblioteku, o tos bibliotekos naudoja dar kitas bibliotekas. Ir jei pvz zaidimo variklis sukurtas taip, kad visas karkasas bus 2 pagrindines gijos, tai nors ir programuotojai koda rasys pilnai mutithreaded, tos 2 ar kiek ten pagrindiniu giju niekur nedings.
            Realiai as ta zaidimu multithreadinima suprantu taip, kad randa kaip nuo pagrindiniu giju darbo dali permesti kitoms gijoms. Paskui gal atsiranda biblioteku, kurios yra labiau thread friendly ir jomis pakeicia senas. Na jei pats game enginas senas, tai reikia pati game engina pakeisti. Ten galima koda rasyti, kad kiekvienvas veiksmas yra atskiras threadas. Esu toki koda mates, tik ten jo rasymas toje vietoje neturejo jokios prasmes. Nes kai viskas lockinasi ir laukia, tad nevisada viska sudejus i threadus skaiciavimai issilygiagretina. Yra dabar visokiu patobulintu irankiu, kaip patogiai multihreadinti koda, tik vistiek maintainenti, supportinti bei debuginti yra sudetingiau.
            Tad pabaigai pasikartosiu, jau seniai zaidimai nera kurti „keturiems“, „sesiems“ ar x branduoliu. Jau seniai zaidimai naudoja kokiu 10, 20 ar 30 giju (tiesa, gali buti ir tokiu, kad TIK 2 gijos ir viskas, bet cia jau tampa isimtimi toks zaidimu kodas,ne taisykle). Tiesiog skirtumas ar gerai veikia 6 branduoliu procesoriuje ar 12 ar 24 branduoliu – kiek gerai scale’inasi threadai, t.y kiek panasios ju skaiciavimo gallios. Antras svarbus dalykas turint n threadu, svarbu kad ju darbo kruvis per daug nesokinetu. Nes jei zaidimas tures 100 threadu, ir ju skaiciavimo galia sokines nuo tarkim 0.1 iki 10% procesoriaus loado, tai operacinei ir prosesoriui irgi darbas bus skaiciavimus tolygiai paskirstyti, tai yra permetineti tarp branduoliu.

            • neblogai parašė:

              Aš jau ir pats persigalvojau. Maniau kad Wolf2 visiškai naujas Id Software varikliukas- bet pasirodo tas pats kaip Dūme, o jame 60fps įmanoma tiek su 6700K@800MHz, tiek su dviejų gijų G3258. Taipogi, abu žaidimai perkėlinėjami į Nintendo Switch kuris yra su 4x ARM A57 🙂

            • kernel_panikuoja parašė:

              Galiu dar siek tiek papildyti, kad net jeigu ir pavyktu load’a tolygiai paskirstyti didesniam kiekiui giju, zaidimu load’as nera laisvai lygiagretinamas, ir toks dizainas turetu auksta inter-thread komunikaciju srauta. Tai reiskia, kad zemesnio daznio ir didesnio latency CPU (kaip Ryzen) is to labai daug naudos neturetu. Taip pat tokiu atveju daug svarbiau butu tureti butent atskirus fizinius branduolius, o ne SMT. SMT/HT optimaliai veikia su autonominem gijom.

              • Minde parašė:

                Kiek isivaizduoju, tai 8 branduoliai ilgam turetu isitvirtinti zaidimu industrijoje, nes kuo toliau, tuo sunkiau bus GRAZIAI isnaudoti branduolius, iskaintant kad pacios multithreadinimo operacijos turi savo papildoma svori.
                Ir dar izvelgiu, kad „dirbtini intelekta“ galima butu kabinti ant atskiru threadu. Pvz. „gyvas miestas“ galetu ir 32 ir daugiau branduoliu isnaudoti.

                • kernel_panikuoja parašė:

                  Techniskai tai zinoma. Ekonomiskai vistiek kurejai derinsis prie esamos hw install bazes ir tas branduoliu panaudojimas, bent jau efektyvus, dides vezlio zingsniu 🙂

                  Po sekancios kartos konsoliu ir iki to AMD prispam’intu multicore’u aisku turetu veiksmas kazkiek pagreiteti.

                • Minde parašė:

                  taip, bet pvz naujausiame FarCry priesu dirbtinis intelektas nulinis. Nors gal ir minusinis, nes jei nieko nedarytu, gal dar geriau butu 🙂

                  Ir taip, dabar zaidimu progresa DRASIAI galima matuoti konsoliu kartomis. Gali ir 100 branduoliu buti pas PC, bet zaidimai pagrinde kuriami ant konsoliu platformos.

                • Minde parašė:

                  Ir dabar tam tikra dali zaidimo progreso sugeria 4K. Kitaip tariant daugiau pikseliu (kas irgi nera blogai).

  3. samanius1124 parašė:

    „negras 3“ darbuotojai gal migravo i MachineGames

  4. Mekis parašė:

    Pas ka dar yra 720p rezoliucija?

    • DasMachine parašė:

      Pas tuos kuriem svarbu zinot Minimum Requirements.

    • jokbon parašė:

      ant laptopo su #15 ekranu ta 720 rezoliucija zjbs
      ant #17 reikia 1280×1024
      ant #20 reikia 1920×1024
      ant #24 reikia 2560×1440

      • koloniukas parašė:

        Man tai 1080p iki 30, 1440p 30 ir daugiau. O laptop 15 manau 720p pilnai pakanka.

      • IFeelYou parašė:

        Ai jokbon gal tu nustok spankt čia nesąmones šitam forume. Visų pirma 1920×1024 rezoliucijos nėra, visų antra apie kokius tu čia 20 colių monitorius kalbi, tokių jau niekas nenaudoja kokie 7 metai turbūt. Trečia nei reikia 1440p ant 24″, nei ką. Pas mane ant 27″ 1080p, ant 32″ 1440p. ir tai per akis. Nes iš esmės reikia scalinti jeigu būtų didesnės rezoliucijos. Nebent tu žiūri į tą monitorių iš 5 cm atstumo ir tau ten pikseliai kažkokie vaidenasi.

        • jokbon parašė:

          Visų pirma 1920×1024 rezoliucijos nėra.
          teisingai IFeelYou niekada gyvenime klaidu nedaro ir niekad nespanksta :).
          Open world zaidime reikia pamatyti kiekviena detale.
          20 coliu monitoriaus dydis egzistuoja 🙂
          27 ant 1080 atrodo kaip minecraft. nezinau ka ten tu losi turbut pasistates anti aliasing dziaugiesi kad viskas atrodo gerai ir tausoji gpu power prarasdamas rezoliucija. man nuo anti aliasing yra slykstu islieja vaizda nei reik kam to shudo nei ka 🙂

  5. jokbon parašė:

    32branduoliai butu arba mano tevo grilis arba ten butu 4 branduoliai… visvien jie ten visi neveikia lol

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.