„Wolfenstein: Youngblood“ išleidimo metu nepalaikys RayTracing

„Computex“ parodos metu „Bethesda“ ir „nVidia“ pranešė, kad „Wolfenstein: Youngblood“ žaidime išvysime RayTracing efektus. Tuo metu nebuvo atskleista, kuriuos tiksliai efektus pagerins RayTracing. Likus vos kelioms dienoms iki „Wolfenstein: Youngblood“ išleidimo aiškėja, kad RayTracing efektų teks kažkiek palaukti.

Teigiama, kad „nVidia“ inžinieriai pluša prie RayTracing efektų patobulinimų. Dabar stengiamasi, kad efektai atrodytų kuo geriau ir tikroviškiau. Tikriausiai taip bandoma padaryti, kad jie naudotų mažiausią įmanomą resursų kiekį. Kol kas žaidimo kūrėjai negali pasakyti, kada „nVidia“ užbaigs darbus prie RayTracing efektų, bet tikinama, kad laukti yra verta.

„Wolfenstein: Youngblood“ bus išleidžiamas liepos 26 dieną. Žaidimas bus skirtas sekančioms platformoms: „Nintendo Switch“, „PlayStation 4“, „Microsoft Windows“ (PC), „Google Stadia“ ir „Xbox One“.

5 Komentarai

  1. Strelok parašė:

    Panašu, kad Nvidios reytracing laukia toks pat likimas kaip hairworks.

  2. Stipena parašė:

    Aš žinau išsigelbėjimą Nvidiai. Žmonės nemėgsta nemokamų dalykų, reikia kad RTX padarytų kaip DLC, kaipmat atsigautų RTX 😀

  3. newdiamond parašė:

    na is principo taip, galima eiti tokiu keliu…vis keliame GPU galia, ir gauname CS GO 1000 FPS ir plojam katuciu.
    Ar vis del to norime, kad tobuletu pati grafika…
    Pirmi zingsniai sunkus, aisku, kad Nvidia matosi nepasiruose visai darbui su developeriais…arba jie nenorejo…o tie bruko ir reklamavosi…

  4. Storasis parašė:

    meme-tracing

  5. xFiniti64 parašė:

    Cia per subiniuka bando ipaisyti, cia lygiai tas pac cenarijus kaip isejo radeonai hd5870 ir tt, su DX11, buvo juokingas tessalation ir itai per subine igrustas, nes senos konsoles buvo su DX9 tai ir isi zaidimai taip padaryti. Va ant metro su RTX pazaidziau, nu prastas reikalas, zaidimas ant to nedarytas, medzia kaip atrodo tragedija, islindo visi artistinei apzaidimai ir taupimai resursu, kaikur scenos tokios tamsios gaunasi, kad neimanoma zaisti, o kaikur persviesu, kaikur isvis seseliai apsurdas, kur artistai net nenumate, cia grinai kurejiaj sukure zaidima, artistiskai su tam tikrom technologijom, ir nvidia paime, dave saibu, ir ju programerei IŠDRAKONINO zaidima, pripute savo nesamoniu kurie artistiskai isvis nesutampa su kureju kuriniu. Kai konsoles tures sita, kaip buvo su PS4 , kada po jo isejimo jau istikro DX11 tik zaidimai buvo ir tikras tessalation visur, o ne gimikinis iskraipytas, kur nekurtas su ta mintimi. Tada ir bus nauda ir tikras reikalas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.