Žaidimų kūrėjai tikisi naudos iš „Xbox One“ konsolėje atrakinto papildomo branduolio

Nuo pat „Xbox One“ konsolės starto jos kūrėja „Microsoft“ buvo kritikuojama dėl mažesnės galios lyginant su „PlayStation 4“. Praėjusių metų pabaigoje „Microsoft“  padidino savo konsolės skaičiuojamuosius pajėgumus, tačiau praėjo nemažai laiko, kol kažkas iš žaidimų kūrėjų išdrįso pareikšti, kad toks „Microsoft“ žingsnis padės padidinti spartą žaidimuose.

Šeši iš aštuonių AMD kurtų x86 architektūros „Jaguar“ branduolių veikia kaip skaičiavimų branduoliai. Būtent šie šeši branduoliai ir buvo perleisti žaidimų kūrėjų žiniai. Kiti du likę branduoliai apdorojo operacinę sistemą ir „Kinect“ modulį. „Microsoft“ galiausiai nutarė atrakinti vieną iš dviejų branduolių, suteikdami galimybę žaidimų kūrėjams darbuotis jau su septyniais iš aštuonių.

„The Technomancer“ žaidimą kuriančios „Spider“ kompanijos programuotojas pripažino, kad jie kol kas dar nepanaudojo septintojo branduolio, tačiau tai tėra tik laiko klausimas. „Jis bus panaudotas skaičiavimų apdorojimui, siekiant išgauti pastovesnę spartą. Nors mūsų sukurtas variklis sukurtas optimalesniam darbui su PC tipo procesoriais, tačiau neabejojame, kad papildomą branduolį sugebėsime išnaudoti tinkamai“, – pareiškė Jehanne Rousseau.

Žaidimų kūrėjai gali šią „Microsoft“ dovanėlę išnaudoti įvairiems tikslams, pavyzdžiui AI skaičiavimams ar fizikos simuliacijai. Dar vienas, būtent Jehanne Rousseau paminėtas tikslas, tiesiog didesnis grafikos procesoriaus aprūpinimas duomenimis, tokiu būdu padidinant galutinę spartą.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.