Ar „MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio“ su i7-10700KF turi šansų prieš „Radeon RX 6800“ ir „Ryzen 7 3700X“?

Intro

Reikia pasakyti, kad šiandienos apžvalgoje dalyvaujantys komponentai nestokoja populiarumo. „Ryzen 7 3700X“ buvo vienas populiariausių tarp „Ryzen 3000“ procesorių ir tebėra labai geidžiamas naudotų procesorių turguje. Savo ruožtu įvairios i7-10700 versijos sudarė didžiąją dalį menkų „Comet Lake“ procesorių pardavimų, o RTX 3060 Ti su RTX 3070 vis dar tebėra vieninteliai „Ampere“ modeliai, kurių minimalius kiekius įmanoma surasti parduotuvėse. Aukštesniame segmente „Ryzen 7 3700X“ lieka labai populiariu pasirinkimu, kadangi šio CPU tiekimas išlieka daug geresnis už „Ryzen 5 3600(X)“, o mokėti 350+ eurų už šešių branduolių 5600X, ypač jei žaidimai nebus prioritetas, ne visiems kyla ranka. Tiesa, savo pinigus galima atiduoti ir už i7-10700KF procesorių, kuris kainuoja beveik tiek pat. Jį sodinsime į 200 eurų nekainuojančią „MSI Z490 Tomahawk“ pagrindinę plokštę – tai pirmas kartas iš keturių, kada testuojama Z490 yra pigesnė už procesorių. Galima manyti, kad RTX 3060 Ti nėra ta vaizdo plokštė, kurios spartą stipriai nulemtų pasirinktas procesorius, tačiau ar taip yra iš tikrųjų? Skirtumą tarp dviejų combo patikrinsime ne vien 1080p, bet ir 1440p raiškoje, būtent į kurią RTX 3060 Ti pagal savo spartą ir yra labiau skirta. Galbūt „MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio“ kartu su i7-10700KF gali pranokti RX 6800 ir „Ryzen 7 3700X“ duetą? Kartu patyrinėsime, ar RTX 3060 Ti sugebės pranokti kur kas daugiau grynos galios turinčią RX 6800 matuojant RayTracing spartą, ir ar šis RTX’as gali būti solidus atnaujinimas RTX 2070 Super savininkui, kurį be RayTracing papildomai dar domina ir DLSS technologija.

5 Komentarai

  1. Mindaugas Klumbis parašė:

    Dabar tik laiko turėjau lenteles peržiūrėti. Kiek nustebino, kad ant Ray Tracing 6800 dažniausiai lenkia RTX 3060 ti. Taip, tai skirtingo kalibro plokštės, bet reiškia su AMD Ray Tracing dar nėra taip blogai. Šiaip man asmeniškai atrodo, kad dar ir ši karta kortų yra nepakankamai galingos, kad susidorotų ir su tuo mažu kiekiu Ray Tracing, kokį turime žaidimuose.

    • BC00 parašė:

      Kai kurie RT testai atrodo tikrai keistokai, bet naujas World of Tanks manau patvirtina, kad pirmos kartos AMD RT nėra jau toks silpnas. Įdomu kaip atrodys Cyberpunk’e, bet ir taip aišku, kad ant 1440p dorai neveš. Kitą vertus RT ant Cyberpunk man nevykusiai padarytas, nematauper daug nieko apart atspindžių žaismo ant galinio stiklo. Deliver Us The Moon tarp RT on ir off skirtumas daugiau nei akivaizdus, nereikia scrennshotint ir ieškot skirtumų. O ir pats žaidimas nekasdienis bajavykas, aišku ne kiekvienam.

  2. PhaNtoM parašė:

    Kaip visuomet, super detali apžvalga, nice. 🙂
    Su dabartinėmis kainomis tikrai juokingai atrodo spartos rezultatai 6800 nenaudai.
    Bet tikriausia tiesa matosi paskutiniuose testuose įgalinus visus nVidia žaisliukus – ateities grafiniai ir raiškos poreikiai diktuoja, jog remtis tiesiog brutalia skaičiuojamąja galia – nebeužtenka.
    Tai ar iš tiesų DLSS 2.0 Quality visiškai ramiai naudojamas ir nėra juntamo raiškumo skirtumo nuo native 4K?

    O dėl labiausiai apžvelgtos MSI plokštės, tai kaip visuomet, bravo MSI inžinieriams už efektyvų aušinimo sprendimą, tačiau ne žemiau reikia lenkti galvą ir matant 6800XT rezultatus, kuomet daugiau skaičiuojamosios galios turinti plokštė eikvoja mažiau energijos ir dar dirba vos ne tiek pat tyliai? Panašu į aiškų TSMC 7nm proceso pranašumą prieš Samsung 8nm. 🙂

  3. BC00 parašė:

    6800 😉 6800 XT, kaip parodė ką tik padaryti testai, nori gerokai daugiau elektros.

    Kas dėl DLSS 2.0. Cyberpunk’e tarp native 4K ir DLSS 2.0 Quality (upscale iš 1440p) vaizdas mano akiai labai panašus, nedarant ir nelyginant screenshot sunku atskirti. Performance option’as visai kitoks – vaizdas pablukęs ir neprimena 4K. Bet lyginant su 1080p vis tiek atrodo daug geriau. Aišku čia savo neigiamą pusę padaro interpolation. Manasis AOC 4K labai prastas šitoj srity 🙂

    • PhaNtoM parašė:

      Oh, mistype…
      Vat tą akiai sunkiai atskiriamą rezultatą tarp Quality DLSS ir native raiškos smagu girdėti, nes tokią realybę daugelis rinkų supiešė – kaip daugumai beprasmės tapo muilinės, kuomet telefonai su smart HDR ir kitokiais nuotraukų apdirbimo algoritmais išgauna dar geresnį rezultatą, taip ir čia ateinantys software triukai galbūt erzins „puristus“, bet eiliniam vartotojui suteiks kur kas daugiau apčiuopiamo rezultato. 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.