Caustic Graphics žada naujus spartos standartus spindulių trasavime

Spindulių trasavimo metodas, kaip žinome, leidžia kurti realistiškus trimatės grafikos objektus su šešėliais ir atspindžiais. Tiesa, tam reikia nemažų kompiuterio resursų. Kompanija Caustic Graphics teigia, jog jos spartintuvas leis iki 20 kartų pagreitinti spindulių trasavimo algoritmų veikimą. Su antrosios kartos spartintuvais, pasirodysiančiais šių metų pabaigoje, žadama net iki 200 kartų didesnė sparta.

Daug techninės informacijos apie CausticRT sistemą nepateikiama. Ją sudaro CausticOne į PCI-E lizdą montuojama plokštė (spartintuvas), kuris perims spindulių trasavimo algoritmo skaičiavimo krūvį iš grafikos bei centrinio procesorių bei OpenGL paremta CausticGL sąsaja (API). Caustic spartintuvai gali būti panaudojami ne tik žaidimams, tačiau ir 3D scenų generavimui bei filmų pramonei.

CausticRT turėtų pasirodyti balandžio mėnesį. Produkto kaina neskelbiama. Daugiau informacijos galite rasti gamintojo tinklapyje.