ATI tiki, kad šiemet sulauksime daugybės DirectX 11 žaidimų

ATI, Advanced Micro Devices grafikos įrenginių padalinys, pareiškė, kad naujos kartos Microsoft DirectX 11 aplikacijos pasisavinimo tempai yra tokie aukšti, kad kompanija tikisi jau šiais metais išvysti daugybę DirectX 11 standarto technologiją palaikančių žaidimų.
„Mes turime geresnę pradžią su DirectX 11 API, nei tai buvo DirectX 10 vystymosi tarpsnyje. Po DirectX 10, kuris formaliai pasirodė 2006-ųjų lapkričio pabaigoje, pirmojo žaidimo teko laukti apie penkis mėnesius. Tuo tarpu dabar mes tikimės, kad DirectX 11 žaidimai pasirodys dar šiais kalendoriniais metais.“, - sakė vienas iš AMD/ATI darbuotojų Ričardas Hudis.
Kompanija pareiškė, kad yra tiek daug kūrėjų, kurie dirba prie DirectX 11 adaptavimo, jog ATI priversta dirbti visu pajėgumu, kad pastariesiems suteiktų visą reikiamą techninę pagalbą.
„Šiuo metu mūsų problema yra suteikti reikiamą kiekį pagalbos žaidimų kūrėjams, o ne ieškoti naujų. Didžiausia turima problema, ką ir minėjau, yra pateikti pakankamą kiekį reikalingos pagalbos kūrėjams, kurie jau dabar nori dirbti su DirectX 11 technologija.“
Tiesa, ATI/AMD atstovas nenorėjo pasakyti, ar daug žaidimų kūrėjų jau gavo pirmuosius ATI Radeon grafinius posistemius, kurie palaiko DirectX 11 aplikaciją, tačiau užsiminė, kad aparatinė įranga nėra reikalinga norint perteikti naujos aplikacijos suteikiamus pranašumus. Kaip pavyzdys buvo pateiktas būsimas artėjančių žaidimų geresnis veikimas su daugiabranduoliais procesoriais bei kitos optimizacijos, kurios bet kokiu atveju padidins našumą su bet kokia aparatine įranga, svarbu, kad ši palaikytų DirectX 11 aplikaciją.
Kompanija taip pat yra įsitikinusi, kad rinkai pirmoji pristatys DirectX 11 API palaikančią apartinę įrangą. Kad įrodytų tai, ATI/AMD tandemas Computex Tapei 2009 parodoje pademonstravo pirmuosius savo grafikos sprendimus, palaikančius Microsoft DirectX 11 galimybes.
Naujausi komentarai