AMD: nVidia PhysX mūsų nejaudina

Centrinių procesorių ir vaizdo plokščių gamintojas AMD pareiškė, kad PhysX technologijos nebuvimas sistemose, kuriose dirba ATI Radeon grafiniai posistemiai, visiškai nėra jokia problema. AMD pridūrė, kad galų gale PhysX API taps tiesiog bereikšmis dalykas.

Advanced Micro Devices, antras pagal dydį x86 architektūros procesorių gamintojų, taip pat pirmaujantis grafinių plokščių gamintojas sako, jog nVidia korporacijos sprendimas panaikinti PhysX API palaikymą ATI Radeon grafinių posistemių varomose sistemose yra suprantama „žaidimo“ dalis, bet mano, jog industrinės DirectCompute ir OpenCL technologijos taps ypač populiarios, o PhysX technologija bus užmiršta.

„Fizikos panaudojimas žaidimuose gali būti geras dalykas, tačiau jei tai bus visuose žaidimuose. Kai tai prieinama visiems, žaidimų plėtotojai gali fiziką padaryti būtinu žaidimu atributu, o ne tiesiog papildoma grožybe akims. Štai kodėl reikia industrinio standarto. Ir štai kodėl DirectX 11 yra toks puikus dalykas visai industrijai – DirectCompute leidžia žaidimų fizika mėgautiems visiems. Yra keletas iniciatyvų šia kryptimi, kurios pateikia nuostabią fiziką visiems, panaudojant DirectCompute ar OpenCL API. Mūsų nuomone, industriniai standartai bet kokį savarankišką standartą nustums į praeitį.“, - sakė Neilas Robinsonas, AMD direktorius santykiuose su nepriklausomais programinės įrangos kūrėjais.

Be to, AMD atstovas apkaltino nVidia kartinant žaidėjų gyvenimą ir žaidimu norint pritraukti kuo daugiau pirkėjų, kurie po kiek laiko gali nusivilti. nVidia pašalino PhysX technologijos palaikymą ne nVidia GeForce vaizdo plokštėse, kas visiškai nepagelbėja galutiniam vartotojui.

„Yra tikras nesutapimas tarp to, ką nVidia sako ir to, ką jie daro. Jie sako, kad atsižvelgia į žaidėjų interesus. Visgi, sprendimai, tokie kaip PhysX atveju, akivaizdžiai priešingi šiam teiginiui.“, - pridėjo N. Robinsonas.