EA: Demonstracinės versijos arba mirs, arba bus apmokestintos

Vienas iš didžiausių žaidimų plėtotojų ir leidėjų Electronic Arts jau kiek ankščiau užvedė maniją, kuria galima pavadinti „pirmosios dienos žaidimo papildymu“. Taip leidėjas sau sugebėjo gauti dar daugiau pelno iš žaidimo, bet pasirodo, jog tai nėra viskas.

Gigantas prašneko apie kiek netikėtą dalyką – demonstracinių žaidimų versijų apmokestinimą. Tai sulaukė neigiamų atsiliepimų. Užkietėję žaidėjai kompaniją pradėjo vadinti „iš vidaus griaunančia žaidimų industriją“, o savo nepasitenkinimą rodė ne tik tekstais internete, tačiau ir vaizdinėmis priemonėmis.

Visgi, po EA sparnu esantis žaidimų plėtotojas Crytek pritaria šiam žingsniui. Kaip išsireiškė šios kompanijos vadovas Cevatas Yerlis, žaidimų demonstracines versijas iš tiesų reikėtų apmokestinti. C. Yerlis teigė, kad pateikti gerą demonstracinę versija nėra taip lengva, kaip gali pasirodyti ir prie jos reikia padirbėti, o esmė ta, kad iš jos tikros finansinės naudos nėra jokios. Jis teigia, kad kažkas turės pradėti mokamų demonstracinių versijų erą.

Crytek vadovas taip pat pabrėžė, kad mokamos demonstracinės versijos nebūtų panašios į esamas – jos būtų kuriamos komerciniams tikslas ir taptu savotiška sumažinta pilno projekto versija. Jis sakė, kad dar nenusprendė ką darys su Crysis 2 demonstracine versija, tačiau pažymėjo, kad demonstracinių versijų vis mažės, kūrėjai nedarys to, už ką beveik negauna jokio pelno ir tiesiog pristatys pilną žaidimą. Arba pasiūlys mokamą demonstracinę versiją.