CoD: Black Ops visgi sukėlė ažiotažą

Naujasis grasiosios Call of Duty serijos žaidimas, žinomas Black Ops vardu, lapkričio 9 dieną pasirodė viso pasaulio parduotuvėse ir, kaip ir jo pirmtakas Modern Warfare 2, kuris pagerino daugybe rekordų, sukėlė šiokį tokį ažiotažą.
Call of Duty: Black Ops daugybę lėšų skyrė žaidimo reklamavimui, tad jį galima be jokios abejonės vadinti „popsu“. Vien ką pasako reklaminė kviestinė žvaigždė Kobe Brayntas, kuris įvardijamas kaip geriausias aktyvus krepšinio žaidėjas šiuo metu pasaulyje. Galime pridurti, kad kūrėjai Treyarch ir leidėjai Activision iš tiesų pasistengė.
Ažiotažas kilo ir tarp žaidėjų, tiesa ne pardavimuose, nes kol kas apie tai informacijos nėra. Xbox 360 piratinė žaidimo versija pasirodė visa savaite prieš oficialiųjį išleidimą, o asmeniniams kompiuteriams skirta tą pačią dieną, kaip ir žaidimas parduotuvių lentynose. Visgi, mums kyla klausimas, ar CoD: Black Ops yra geras žaidimas?
Pasak ekspertų, taip, nes jie šiam žaidimui skyrė gana aukštą 9.1 balą. Vieninteliai IGN kiek pakritikavo žaidimą ir jam skyrė „vos“ 8,5 balo bei pavadino žaidimą tiesiog geru, o ne puikiu. Kūrėjai ir toliau švaisčiojasi žodžiais „perkamiausias pasaulyje“, tačiau mes pažiūrėsime, ar puikiai išreklamuota nauja CoD frančizės dalis pagerins Modern Warfare 2 pasiektus rekordus.
Naujausi komentarai