„Sony": "užsidegantys PS Vita ne mūsų, o vartotojų kaltė”
Nuo pat naujosios „Sony“ konsolės išleidimo nebuvo kilę jokių problemų, bent jau su aparatine įrenginių dalimi. Tačiau pastaruoju metu gamintojui tenka tirti jau ne pirmą atvejį, kuomet įrenginį kraunant, jis užsiliepsnoja, sugadindamas įrenginio komponentus aplink maitinimo lizdą.
Jau užregistruotas 31 atvejis, kuomet vartotojai susiduria su šia problema. Tarp 2 milijonų šių konsolių parduotų per septynis mėnesius, šis tokių vienodų gedimų skaičius skamba tikrai ne kaip gamyklinis brokas, arba bent jau taip mus verčia manyti „Sony“. Taip pat verta paminėti, jog nei vieno iš atvejų metu nebuvo nukentėjusių turbūt todėl, kad dažniausiai konsolę palikęs krautis, jos savininkas su ja nieko tuo metu neveikdavo. „Sony“ savo kaltės šiuose gedimuose nemato, nes visi užregistruoti atvejai nėra būdingi nei kažkokiai konsolių partijai nei kokiam nors regionui skirtuose įrenginiuose. Gamintojas čia įžvelgia klientų neapdairumą - konsolėms gavus drėgmės ar pažeidus krovimo lizdą.
Šiuo metu klientams, susidūrusiems su tokiais gedimais, „Sony“ remontą atlieka iš pirkėjų kišenės, nes tai registruojama kaip kliento neapdairumo faktorius. Tačiau jeigu Japonijos Nacionalinis Technologijų Vertinimo Instituto atliekamas tyrimas įrodys, jog gamintojas yra padaręs klaidų, arba šie gedimai padažnės -„Sony“ teks persvarstyti savo garantinio aptarnavimo politiką šiuo klausimu.
Naujausi komentarai