L4D2 "sukasi" greičiau su "Ubuntu", nei su "Windows 7"
"Valve" kompanijos bandymas adaptuoti "Left for Dead 2" žaidimą "Linux Ubuntu" sistemoje, atrodo, sulaukė teigiamų vaisių - puiki "Source Engine" varikliuko optimizacija šioje platformoje leidžia pasiekti didesnį fps skaičių, nei "Windows" terpėje.
Naudojant "GeForce GTX 680" grafinį spartintuvą bei "Intel Core i7 3930K" procesorių, populiarioji šaudyklė "Windows 7 SP1" platformoje pasiekė 270 fps, kuomet "Ubuntu" ir ta pati geležis "išlaužė" 315 fps. Taigi, OpenGL gana apčiuopiamai pralenkė Direct3D renderingą. Tiesa, įkomponavus OpenGL į "Windows 7", gautas 303 fps spartos rezultatas vistiek neaplenkė OpenGL ir "Ubuntu" dueto.
"Valve" linkusi laurus kabinti "Linux" branduoliui, pačiai žaidimo modifikacijai, priverčiant jį geriau veikti su OpenGL bei optimizuotas grafines tvarkykles. Po tokios sėkmės, "Valve", be abejonės, įgauna dar daugiau motyvacijos "Ubuntu" sistemai pritaikyti ir kitas savo populiariausias žaidimų frančizes: "Half Life", "Portal", "Team Fortress" bei "Counter Strike".
Naujausi komentarai