„NVIDIA“ į naujosios kartos žaidimų konsoles žiūri skeptiškai.

Prasidėjus naujajai konsolių kartai, jau pastebimas nemažas našumo skirtumas tarp dedikuotų žaidimų konsolių ir asmeninių kompiuterių. „Palyginus „Playstation 4“ ir šiandienines kompiuteriniams žaidimams skirtų asmeninių kompiuterių technologijas, „Sony“ konsolė turės „low-end“ processorių ir „mid-range“ vaizdo kortą.“

Tokiais žodžiais vyriausias turinio ir plėtros padalinio vice prezidentas Tony Tamasi pradėjo diskusiją apie asmeniniams kompiuteriams skirtų grafinių akceleratorių pranašumus. „Jei „Playstation 4“, kaip planuota, pasirodys šių metų gruodį, siūloma galia prilygs pusei GTX680, kalbant apie tekstūrų ir duomenų apdorojimo galią.“ Ir su tuo sunku ginčytis.

 „Žaidimų konsolės yra uždaros platformos, taigi apie techninės įrangos atnaujinimą galima tik pasvajoti. Su personaliniais kompiuteriais tokios bėdos nėra. Nors ir galingesnės už dabartinės kartos, „Microsoft“ ir „Sony“ konsolės pasens labai greitai.“

Šie komentarai nėra tik marketingo triukas, jie net gi labai pagrįsti. Tony Tamasi pabrėžė, jog „NVIDIA“, aprūpinusi prieš tai buvusios kartos „Sony Playstation 3“ ir „Microsoft X-Box 360“ konsoles grafiniais procesoriais, nusprendė nesivarginti su sprendimais, apie kuriuos galutinis vartotojas net nesužino, o kompanija pelno gauna ne tiek jau ir daug. Jiems buvo pasiūlyta galimybė tiekti GPU ir ateinančios kartos „PS4“, bet kompanija nusprendė jog siūlomas atlygis yra tiesiog per mažas. Vietoj to resursus ir darbinę jėgą „NVIDIA“ galės sutelkti ties asmeninių kompiuterių technologijų tobulinimu. Taip pat Tomasi paminėjo vis didėjantį susidomėjimą mobiliaisiais įrenginiais ir jų lyderiaujantį produktą išmaniesiems telefonams ir planšetėms „Tegra 4i“, bei neužilgo pasirodysiančią portabilią žaidimų konsolę „Nvidia Project Shield“.