Kas turis galingesnius raumenis: „Xbox One" ar „PlayStation 4"?

Sėkmingai sudariusi sandėrius dėl savo produkcijos naudojimo visose trijose naujos kartos žaidimų konsolėse („Xbox One", „PlayStation 4" ir „Wii U), AMD pirmiems dvejiems gaminiams pasiūlė naujausia tai, ką turi. Abidvi konsolės naudoja „Jaguar" 64 bitų x86 CPU architektūrą ir GCN architektūros vaizdo spartintuvus.

„PlayStation 4" įvardijamas, kaip HW inžinerijos svajonė, apjungianti aštuonis „Jaguar" 1.6 GHz branduolius bei „Radeon" posistemį, turintį 1156 stream procesorius, 32 ROPs ir 256 bitų magistralę. GDDR5 atminties pralaida siekia 176 GB/s, o 8 GB atminties buferis gali būti panaudotas tiek vaizdo, tiek bendrų operacijų atlikimui.

Tuo tarpu „Xbox One" nors ir naudoja tokį patį centrinį procesorių, „Radeon" vaizdo posistemio stream vienetų skaičius sumažintas iki 768, o 8 GB talpos atmintis (DDR3 2133 MHz) leidžia pasiekti 68,3 GB/s. Nors atminties dalinimasis yra labai panašus į PS4 atvejį, „Xbox One" lustas turi papildomą 32 MB SRAM atmintį, kuri siūlo ne tik 102 GB/s pralaidą, bet ir kur kas mažesnius atsako laikus, lyginant su GDDR5. Gamintojas VGA operacijoms dedikuotą atmintį linkęs vertinti 200 GB/s pralaida, greičiausiai susumuojant visų sistemoje esančių atminties tipų pralaidumus.

Abi žaidimų konsolės taip pat naudoja skirtingą operacinę terpę: PS4 dirba išvien su Unix OS ir OpenGL 4.2 API, o „Xbox One" naudoja 64 bitų Windows NT 6.x pagrindu paremtą operacinę sistemą ir DirectX 11 API.