DirectX 12 suteiks papildomos spartos ir padidins efektyvumą

„Microsoft“ prabilo apie tai, ką kartu su savimi atsineš naujasis DirectX 12 instrukcijų paketas (API). „SIGGRAPH 2014 parodoje „Microsoft“ partneris „Intel“ ryžosi pademonstruoti DirectX 12 pranašumus pasitelkiant „Microsoft Surface Pro 3  ir joje integruotą „Intel HD 4400“ grafiką.

Ant demonstracinio stalo „Intel“ netruko pasinaudoti galimybe perjungti DirectX 11 režimą į DirectX 12, „Surface Pro 3“ atvaizduojant 50 000 unikalių asteroidų, pastariesiems sukuriant viršūnių, pastovių konstantų ir tekstūrų visumą. Režimo pakeitimas, o kartu ir efektyvesnis darbo krūvio paskirstymas tarp GPU branduolių, atnešė net 50 % mažesnes energijos sąnaudas, taip priverčiant įrenginį veikti kur kas vėsiau. Maža to, nuėmus fps limitą, DirectX 12 API pagalba sparta padidėjo taip pat 50 %, išlaikant vienodas energijos sąnaudas DirectX 11 naudojimu atveju.

Tokios žinios labai patraukliai skamba pačių „Microsoft“ „Xbox One“ konsolei. Šiuo metu „Xbox“ žaidimų kūrėjai privalo rinktis tarp 1080p ir 60 fps ar 900p 60 fps kombinacijų, bet su naujausiu XDK paketu jiems buvo pasiūlyti 10 % CPU spartos, kuri iki tol buvo rezervuota „Kinect“ priedėliui. Galbūt DirectX 12 situaciją pakeis dar labiau....