AMD FX procesoriai atgims kartu su DirectX 12?

Neabejotinai DirectX 12 API palaikymas palies AMD vaizdo plokščių kūrimo padalinį, tačiau kompanija tiki, kad būtent DirectX 12 gali prikelti dabartinius FX serijos procesorius naujam gyvenimui. AMD pateikė šūsnį skaidrių, kaip žaidėjų ne itin mylimi FX procesoriai per vieną naktį gali priaugti daugybę raumenų.

Viena iš AMD pateiktų skaidrių parodo, kaip netolygiai paskirstoma apkrova tarp aštuonių FX procesoriaus branduolių. Visa specifinė apkrova atitenka praktiškai vienam branduoliui, taip, AMD įsitikinimu, darant neigiamą įtaką spartai. Tuo tarpu DirectX 12 pasižymi daugiagijų komandų buferiu, paskirstant apkrovą tolygiai visiems aštuoniems branduoliams ir tuo pačiu žymiai padidinant galutinę spartą. Komandų buferis saugo užduočių sąrašą, pagal kurį CPU piešia 3D sceną. DirectX 11 ir senesnės API versijos turi labai apribotą vykdomųjų gijų skaičių, todėl negali optimaliai suplanuoti komandų buferyje. Kartu DirectX 12 pasiūlys ir asinchroninį skaičiavimų vykdymo metodą, kuris sudėtingas apkrovas suskaldys į smulkesnes ir leis geriau išnaudoti GPU resursus.

Bendra situacija labai panaši į tą, kurią pasiūlė nuosavas AMD kompanijos instrukcijų paketas „Mantle“, ypač ženkliai padidinęs į CPU nukreiptų grynųjų užklausų skaičių. DirectX 12 čia nežada niekuo nusileisti ir AMD paskaičiavimais gali padidinti užklausų skaičių daugiau nei penkis kartus.