Dabartinė AMD GCN architektūra nepalaikys DirectX 12.1

Dabartinės AMD vaizdo plokštės su GCN architektūra nepalaikys DirectX 12.1, o vartotojai turės pasitenkinti DirectX 12.0 veikimu. Dar blogesnė žinia, kad pirmosios GCN vaizdo plokštės nepalaikys net DX12, o tik DX11.1 protokolą. DirectX 12.1 gaus tris naujas savybes lyginant su DirectX 12, kurios dar labiau pagerins spartą ir sumažins resursų naudojimą: „Volume-Tiled Resources“, „Conservative Rasterization“ ir „Rasterizer Ordered Views“.

Tuo tarpu „Nvidia“ išdidžiai dar seniau pranešė, kad jų „Maxwell“ architektūrą turinčios vaizdo plokštės pilnai suderinamos su būsimu DirectX 12.1.

„Volume-Tiled Resources“ ypatybė yra skirta geriau išnaudoti resursus, kai grafikos procesorius duoda užklausą naujai tekstūrai ir ją užkrauna. Dėka šios naujovės bus naudojama tik ta tekstūros dalis, kuri yra reikalinga esamai žaidimo scenai, taip sutaupant atminties kiekio bei atminties pralaidumo. Tuo pačiu tai leis tekstūras suvokti net tik X ir Y ašyse, bet pridedant ir trečią dimensiją. „Conservative Rasterization“ yra vadinamas būdas piešti poligonus su papildomais pikseliais, taip padedant poligonams susijungti judančiuose objektuose. „Rasterizer Ordered Views“ skirtas rasterizacijos apkrovos ir išdėstymo sekos objekte optimizacijai. Taip pat dėka šios naujovės gausime patobulintus šešėlius.