„Ashes of the Singularity“ pirmieji DirectX 12 spartos testai
„Ashes of the Singularity“ pirmasis žaidimas, kuris gali pasigirti DirectX 12 palaikymu, o žaidime esantis testavimo įrankis žinoma buvo išbandytas, o gauti rezultatai gali kiek ir nustebinti.
Abi pagrindinės vaizdo plokščių gamintojos AMD ir „nVidia“ gyrėsi, kad jų produktai išnaudos DirectX 12 ir sulauksime spartos padidėjimo. Iš pirmųjų „Ashes of the Singularity“ padarytų testų matome, kad AMD grafikos adapteriai gauna nemažą spartos prieaugį, o „nVidia“ gaminiai atvirkščiai - praranda spartą. Reikia pastebėti, kad naudojant DirectX 11 AMD R9 390X nemenkai atsilieka nuo savo konkurento GTX 980 iš „nVidia“ stovyklos, bet įjungus DirectX 12 API sparta išsilygina ir AMD produktas net aplenkia savo priešininką. Tokią situaciją pamatėme „PCPerspective“ atliktoje apžvalgoje, kur kovojo R9 390X prieš GTX 980 panaudojant įvairaus kalibro procesorius. „WCCFTECH“ publikuoti ekranvaizdžiai patvirtina šią tendenciją: AMD vaizdo plokštės įjungus DirectX 12 pagreitėja, o „nVidia“ grafikos adapteriai beveik visada sulėtėja, išskyrus atvejį su GTX 770.
Naujausi komentarai