„nVidia“ asinchroninį apdorojimą įgalins tvarkyklių pagalba

Praeitą savaitę atskriejo žinia, kad „nVidia“ antros kartos „Maxwell“ architektūrą turinčios vaizdo plokštės, nepalaiko asinchroninio apdorojimo, vieno iš DirectX 12 komponentų, apie tai galite perskaityti čia. „nVidia“ ilgokai tylėjo, o dabar praneša, kad įgalins šią savybę tvarkyklių pagalba.

„nVidia“ imsis iškilusią problemą spręsti kartu su „Oxide“, kurie ir kuria „Ashes of „Singularity“ žaidimą, atskleidusį „Maxwell“ vaizdo plokščių ydą dėl asinchroninio apdorojimo neveikimo. Ši problema bus sprendžiama programinės įrangos pagalba, kai dalis asinchroninio apdorojimo proceso bus atliekama programiškai, o dalis aparatinės įrangos. Kol kas neaišku ar tai nepakenks spartai ir nepadidins gaišties, tad rezultatų teks palaukti iki tol, kol bus paruoštos tvarkyklės, palaikančios asinchroninį apdorojimą.