„Valve“: Vulkan turi geresnes perspektyvas nei DirectX 12

Naujos kartos API žada nemažai gerų pokyčių žaidimų spartos gerinime. Tai bus pasiekta su įvairiomis optimizacijomis ir geresniu aparatinės įrangos išnaudojimu, ypač sveikintina, kad pagaliau bus įdarbinama daugiau procesoriaus branduolių.

Dabar yra kuriami ir tobulinami trys tokio tipo API: „Apple“  - Metal, „Khronos Group“ – Vulkan ir „Microsoft“ – DirectX12. Visų jų filosofija gana panaši, kuo geriau išnaudojant aparatinę įrangą gauti kuo daugiau spartos žaidimuose bei sumažinti visą sistemos gaištį.

„Valve“ mano, kad geriausias perspektyvas turi Vulkan API dėl galimybės veikti įvairiose operacinėse sistemose, nes tiek Metal, tiek DirectX 12 gali veikti tik tam tikrose terpėse. Metal veiks tik „Apple“ iOS ir OS X platformose, o DirectX 12 veikia tik su „Windows 10“. Vulkan API tuo tarpu turėtų būti suderinamas ne tik su „Windows 7/8.1/10“, bet ir su „Linux“ operacinėmis sistemomis, kurių šeimai priklauso ir „Android“ bei „Valve“ kuriama „Steam OS“.

Bet Vulkan turi ir vieną didelį minusą, kol kas šis API dar neparuoštas. Dėl to žaidimų kūrėjai, planuojantys išleisti žaidimą per sekančius dvylika mėnesių, tikriausiai naudos DirectX 12 API.