„Khronos Group“ išleido Vulkan 1.0 API
„Khronos Group“ pagaliau išleido Vulkan 1.0 API specifikacijas, o AMD ir „nVidia“ suskubo pranešti, kad jie nuo pirmos dienos siūlo tvarkykles su Vulkan palaikymu.
Vulkan API paremtas Mantle API , kurį kūrė ir tobulino AMD. Kaip ir pirmtakas Mantle, Vulkan eina tuo pačiu keliu, o jo tobulinimo procesas užtruko 18 mėnesių. Naujas API leis efektyviai išnaudoti jūsų turimą aparatinę įrangą, sumažins procesoriaus apkrovą, tuo pačiu sugebės išnaudoti daugiau branduolių, o aplikacijos galės tiesiogiai „šnekėtis“ su vaizdo plokšte, o apkrova bus paskirstyta geriau.
Bene svarbiausias Vulkan API pliusas, kad tai yra atviro kodo programinė įranga. Ją galėsime naudoti įvairiuose platformose, net ir telefonuose su „Android“, asmeniniuose kompiuteriuose naudojančiuose „Windows 7“ ar naujesnę „Windows“ versija, taip pat įrenginiuose su „Linux“, „Steam OS“ ar „Tizen“.
Norintys naujausių tvarkyklių su Vulkan API palaikymu ir turintys AMD vaizdo plokštę turi užsukti čia, turintys „nVidia“ grafikos spartintuvą čia.
Daugiau informacijos apie Vulkan API „Khronos“ tinklapyje.
Nors Vulkan API pasirodė tik vakar, „ComputerBase“ jau padarė bandymus „The Talos Principle“ žaidime. Kaip matome nuotraukoje Vulkan API kiek atsilieka nuo DirectX 11, o tai nieko gero, bet reiktų atsižvelgti, kad kol kas vaizdo plokščių tvarkyklės tik BETA stadijoje.
Naujausi komentarai