„Hitman“ nuo pat išleidimo naudos DirectX 12

Visi su nekantrumu laukia DirectX12 API naudosiančių žaidimų, taip leidžiant geriau išnaudoti mūsų aparatinę įrangą.  Atrodo vienas pirmųjų tokių žaidimų bus „Hitman“. Per „PC Gamer Weekender“ renginį buvo parodyta skaidrė, kurioje teigiama, jog „Hitman“ žaidimas nuo pirmos išleidimo dienos naudosis DirectX12 privalumais.

Pateikta nuotrauka labai prastos kokybės, bet pasistengus visgi galima įskaityti kas ten parašyta. O ten paaiškinta, kokie DirectX 12 privalumai mums bus prieinami „Hitman“ žaidime. 

  • Geresnis procesoriaus gijų išnaudojimas
  • Padidėjusi sparta, kur trūksta procesoriaus galios
  • Geresni potyriai nešiojamų kompiuterių turėtojams
  • Asinchroninis apdorojimas suteiks juntamą spartos padidėjimą naudojant AMD vaizdo plokštę
  • Ir toliau bus dirbama išplečiant ir gerinant DirectX 12 veikimą būsimuose leidimuose

„Hitman“ žaidimas bus siūlomas epizodais, o pirmasis iš jų bus prieinamas jau kovo 11 dieną visoms trims žaidimų platformoms.

Sisteminiai „Hitman“ reikalavimai