„Hitman“ spartos testai naudojant DirectX 12
„Microsoft“ žada, kad DirectX 12 yra ateitis ir tai leis mums gauti daugiau spartos naudojant tą pačią aparatinę įrangą. Pagaliau sulaukus „Hitman“ žaidimo, kuris nuo pat pirmos dienos leidžia naudotis DirectX 12 privalumais galime pamatyti kaip sekasi AMD ir „nVidia“.
„Hitman“ žaidimo spartos testus atliko „ComputerBase“ ir „PCGamesHardware“ tinklapiai ir galime teigti, jog AMD netuščiažodžiavo, DirectX 12 veikia kur kas geriau su jų vaizdo plokštėmis, keista, bet įjungus naujausią API „nVidia“ vaizdo plokštės net praranda spartos. Viską galite pamatyti pateiktose lentelėse.
Kitas įdomus DirectX 12 pažadas buvo sumažinti API apkrovą vienam branduoliui, nuo to labiausiai kentėjo AMD procesoriai, kurie turi daugiau, bet silpnesnių branduolių. Naudojant DirectX 11, FX-8170 procesorių ir R9 Fury X vaizdo plokštę buvo generuojami 37 kadrai per sekundę 1080p raiškoje. Perėjus prie DirectX 12 tos pačios sistemos sparta išaugo iki 64.9 kadrų per sekundę, o tai yra net 75 % padidėjimas.
Testų rezultatai paimti iš „ComputerBase“ ir „PCGamesHardware“
Naujausi komentarai