„Microsoft“: DirectX 12 paplitimas auga sparčiausiai
Panašu, kad kūrėjai noriai dirba su „Microsoft“ naujuoju API, o mes jau galime mėgautis keliais DirectX 12 naudojančiais žaidimais. Tuo tarpu „Microsoft“ praneša, kad DirectX 12 vartotojų skaičius auga sparčiausiai lyginant su prieš tai buvusiais pirmtakais.
Teigiama, jog „Microsoft“ stengiasi kuo labiau palengvinti darbą kūrėjams kurti žaidimus, kurie galėtų būti naudojami įvairiose platformose, tokiose kaip „Xbox One“ ir PC.
Ankstyvi DirectX 12 žaidimai stebuklų neparodė, nors „ant popieriaus“ naujausias API, lyginant su pirmtaku DirectX 11, turėtų būti net 50 % efektyvesnis. Visgi DirectX 12 didis pranašumas yra sumažinta gaištis tarp procesoriaus ir grafikos spartintuvo, kas veda į didesnius kadrus per sekundę ir geresnius potyrius žaidimuose.
Naujausi komentarai