Ar „GeForce GTX 1080“ asinchroninis apdorojimas veikia?
Belaukiant „Pascal“ architektūros vaizdo plokščių ne vienam kilo klausimas, ar naujoji architektūra geba atlikti asinchroninį apdorojimą ar ne? Kaip žinome, senesnė „Maxwell“ architektūra negalėjo išnaudoti šio DirectX 12 komponento, o jį įjungus net prarasdavo dalį spartos. „nVidia“ žadėjo sukurti labai gudrų programinį kodą, kad galėtų bent iš dalies simuliuoti asinchroninį apdorojimą, bet iki šiol šios programinės įrangos nesulaukėme.
Pristatant „Pascal“ buvo pateikta keletas skaidrių, kuriose teigiama, jog naujoji architektūra tikrai palaiko asinchroninį apdorojimą, bet kaip yra iš tikrųjų pamatysime panagrinėję apžvalgininkų darytus testus.
Pirma panagrinėkime „ComputerBase“ darytas lenteles. „Ashes of the Singularity“ testus pradedam nuo FHD rezoliucijos. Matome, kad GTX 1080 įgauna daugiau spartos tiek įjungus DX12, tiek po to įgalinus asinchroninį apdorojimą. Tokia pati situacija perėjus ir prie 1440p raiškos. Gaila bet situacija pasikeičia naudojant 4K rezoliuciją. GTX 1080 geriausią spartą demonstruoja naudojant DX11, o perėjus prie DX12, sparta, kad ir nežymiai, bet krenta. Tiesa, spartos praradimas yra kur kas mažesnis nei GTX 980 Ti atveju. Tuo tarpu Fury X visose rezoliucijose gauna nemenkai spartos tiek perėjus prie DX 12, tiek įgalinus asinchroninį apdorojimą.
Kitos pateiktos lentelės patvirtina jau matytus rezultatus. Naudojant 4K raišką ir įjungus DX12 API GTX 1080 sparta krenta. Žemesnėje 1440p raiškoje įgalinus DX 12 GTX 1080 sparta išauga.
Vienareikšmiškai atsakyti, ar „Pascal“ palaiko asinchroninį apdorojimą gan sunku. Paprastai sakant, jei naudojate mažesnę nei 4 K raišką asinchroninis apdorojimas veikia, perėjus prie 4K, nežinia dėl ko, bet šis DX12 komponentas nustoja generuoti papildomą spartą.
Naujausi komentarai