Sveikinu iradus nauja isgalvota savoka, prasom nuoroda i saltini.kernel_panikuoja wrote: ↑2018-09-09 10:19Man rodos tu pats nesupranti scale'inimo prasmes. Scale'as reiskia ne kiek % branduoliai isnaudojami, ar load'as pasiskirstes (nes tai yra load balance'ingas siaip), o kiek procentu ar kartu pasparteja programos vykdymas pagal kazkoki spartos parametra, didinant branduoliu skaiciu.
Scale'inimui reikalingos dvi salygos:
1 threadu isnaudojimas,
2 didziausio threado isskaidymas, ta prasme, kad ne bottleneckint'u. Pvz ankstesni zaidimai naudodavo ir 4 ir 8 threadus, bet vienas threadas vistiek 95-+loado valgydavo.
Kitaip tariant scale'inimas vyksta iki ribos, kiek labiausiai gali isskaidyti/sumazinti maksimalu threada ir is to sekantis jau antras punktas, kiek threadu naudoja. Tiesa, pats threadu skaidymas irgi kainuojanti operacija, atsiranda tam tikros delsos, laukimai, tad praktine riba kazkiek auksciau ivyksta lyginant su teorine.
kernel_panikuoja wrote: ↑2018-09-09 10:19Siuo atveju akivaizdziai nei minimalus, nei vidutiniai FPS'ai efektyviai nedideja kai CPU yra daugiau nei 4C8T Intel atveju.
Reiskias i7 susitvarko, joks didesnis branduoliu skaicius net ir teoriskai negali didinti fps skaiciaus. "Branduoliu skaicius" realiai tik apdoroja didesni skaiciavimu load'a. Kita vertus, zaidimas The Witcher. Pries 3 gal metus nagrinejausi 4/4 vs 4/8. Ant "popieriaus" parametrai buvo beveik identiski, tiek vidutiniai, tiek minimalus, skirtumas vos apciuopiamas. Kai pasinagrinejau "gyvai" fps, pamaciau, kad miesto teritorioje, 4/8 turedavo geresnius minimalius. Tas pats ir didesniuose musiuose. O kai jodavo po pievas ar pievoje/tvarte koki padara dorodavo, jokio skirtumo. Tiesiog mieste 4/4 jau retkarciais siek tiek bottlenickindavo. Tas neatsispindejo zaidimo vidurkiuose, nes miestas sudare testo nedidele dali.
Nope. Nepagauni pagrindines esmes, i7 susitvarko, reiskias joks scale'inimas net teoriskai nelabai ka pades, nebent ten per plauka pageres grynai optimizacijos prasme, bet ne bendraja scale'inimo. Kitaip tariant, jei 1 branduolys neturi bottleneck'o, tai ir 100 branduoliu spartos nepadidins. Nekalbu apie tai, kad kai kurios programos paduoda skaiciavimu srauta pagal branduoliu skaiciu.kernel_panikuoja wrote: ↑2018-09-09 10:19Galima pasirinkti ir kitoki parametra, kuriuo lyginti - tarkim AI "protingumas" singleplayer'yje, kazkokiu budu apibreztu microlag'o stutter kiekis, zaideju tankio ir FPS santykis, fizikos simuliacijos lygis ar dar kazkas, kam itakos turi CPU. Reikia aiskiai parodyti, kas konkreciai praktiskai pagereja, padidinus branduolius, nes ju apkrovimas absoliuciai nieko nesako sia prasme. Gal ten puse to load'o yra kazkoks overhead'as pvz. Ar koks nors chat'a cenzuruojancio AI kodas
kernel_panikuoja wrote: ↑2018-09-09 10:19Apie Ryzen kolkas is vis nera prasmes B5 prasme sneket, nes jis pasak vedejo vietomis truputi stuterina kaip 7600K, kas aiskiai rodo, jog scale'as gaidiskas, nes beveik viskas remiasi i latency ir dazni, bent kas susije su core expierence'u (svarbiausiu dalyku).
Pats buvai nebloga nuoroda imetes i straipsni apie micro stuttering'a. Kazkaip main nesikoreliuoja stuttering'as su scale'inimu. Gi pats pripazinai, kad problema vienoda su 7600k. Tad padarius dar didesni scale'inima (Razynkos atvejis), joks stuttering'as nepadidejo. Niekur neradau parasyta, kad jis turi ji sumazinti. Beje, stuttering'ui nemazai itakos turi ir operacine sistema.
Scale'as, tai ne rezultatas, scale'as, tai programos savybe paskirstyti load'a pagal pries tai mano 2 parasytus pozymius. Akivaizdu, kad tos skaidres, ir rodo toki koda. O battlefield'o atveju, ji irgi turi tokias savybes, bet nera ka skirstyti. Ko tereikia, kad grafikas tai atvaizduotu (geresni fps), tiesiog developeriams imesti daugiau proco load'o, bet tada i7 neves...kernel_panikuoja wrote: ↑2018-09-09 10:19Tarkim taip atrodo labai geras scale'as softe: https://openbenchmarking.org/embed.php? ... 593a32&p=2
O cia geras zaidimo scale'as iki 6C https://openbenchmarking.org/embed.php? ... 5e7066&p=2
Kita vertus, scale'intas programos veikimas turi dar viena savybe, kad pvz Razynkos atveju numetus dazni nuo branduoliu, fps kristu, bet ne tiek daug, kiek proporcingai numetus nuo i7, nes tiesiog branduoliu load'as uzkiltu. O pas i7 prasidetu bottleneck'as ir zaidimas tiesiog imtu strigineti. Cia jei vis dar manai, kad battlefield'as ne scalin'tas .
Jei fiksuota pc load'a sutalpinsi ant vieno branduolio, ves ir 1 branduolys. O tie tavo grafikai igauna prasme arba toki pavidala tik del to, kad visi branduoliai uzkraunami, kitaip tariant visi branduoliai turi sociai darbo. Siuo Razynkos atveju, net daugiausiai apkrautas threadas naudoja apie 60-65% loado.
P.s.
Beje, as ir pats galiu per 1 minutes parasyti toki koda, kad isnaudotu n threadu, cia tereikia 2 ciklu su async/thread call'u