NVIDIA DLLS transformatoriaus modelis palieka Beta stadiją

NVIDIA paskelbė apie savo DLSS vaizdo kokybės gerinimo technologijos atnaujinimą CES 2025 parodoje. Naujas modelis yra DLSS 4 atnaujinimo dalis, kuri taip pat apima DLSS Ray Reconstruction, Super Resolution ir DLAA patobulinimus. Pasak bendrovės, tai yra pirmasis transformatoriaus pagrindu sukurtas modelis, įgyvendintas realiuoju laiku.

Pasak NVIDIA, ankstesnės DLSS versijos rėmėsi CNN (Convolutional Neural Networks), kurie generavo pikselius, sutelkdami dėmesį į lokalizuotas sritis iš dabartinių ir ankstesnių kadrų. Tačiau bendrovė pasiekė CNN galimybių ribas. Naujų vaizdo kokybės gerinimo profilių išleidimas nebebuvo pakankamas.

Naujasis transformatoriaus modelis yra pažangesnis už CNN. Jis naudoja dvigubai daugiau kintamųjų nei ankstesni DLSS didinimo modeliai ir nebesikoncentruoja į lokalizuotą turinį. Vietoj to, vizualus transformatorius apdoroja visą kadrą ir įvertina kiekvieno pikselio svarbą, net ir keliuose kadruose.

NVIDIA teigia, kad transformatoriaus modelis geriau supranta scenas. Jis užtikrina stabilesnius pikselius (mažina mirgėjimą ir panašius artefaktus), mažiau vaizdo atsilikinėjimo, geresnes detales judesio metu ir sklandesnius kraštus. Jis taip pat pagerina Ray Reconstruction vaizdo kokybę, ypač scenose su sudėtingomis apšvietimo sąlygomis.

Po beveik šešių mėnesių beta versijos, NVIDIA padėjo pagrindą būsimiems didinimo ir vaizdo kokybės modeliams. CNN pagrįstas DLSS buvo naudojamas daugiau nei šešerius metus, ir tikėtina, kad transformatoriaus pagrįstas metodas išliks ilgam su nuolatiniais patobulinimais.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.