„Hitman“ nuo pat išleidimo naudos DirectX 12

Visi su nekantrumu laukia DirectX12 API naudosiančių žaidimų, taip leidžiant geriau išnaudoti mūsų aparatinę įrangą.  Atrodo vienas pirmųjų tokių žaidimų bus „Hitman“. Per „PC Gamer Weekender“ renginį buvo parodyta skaidrė, kurioje teigiama, jog „Hitman“ žaidimas nuo pirmos išleidimo dienos naudosis DirectX12 privalumais.

Pateikta nuotrauka labai prastos kokybės, bet pasistengus visgi galima įskaityti kas ten parašyta. O ten paaiškinta, kokie DirectX 12 privalumai mums bus prieinami „Hitman“ žaidime. 

  • Geresnis procesoriaus gijų išnaudojimas
  • Padidėjusi sparta, kur trūksta procesoriaus galios
  • Geresni potyriai nešiojamų kompiuterių turėtojams
  • Asinchroninis apdorojimas suteiks juntamą spartos padidėjimą naudojant AMD vaizdo plokštę
  • Ir toliau bus dirbama išplečiant ir gerinant DirectX 12 veikimą būsimuose leidimuose

„Hitman“ žaidimas bus siūlomas epizodais, o pirmasis iš jų bus prieinamas jau kovo 11 dieną visoms trims žaidimų platformoms.

Sisteminiai „Hitman“ reikalavimai

3 Komentarai

  1. IFeelYou parašė:

    GTX 770 vienoje grupėje su R9 290, aha, taip.

  2. adexas parašė:

    Na reik laukti bencmarku, ir labai tikiuosi kad tas dalykas su 770 tera klaida ir turejo buti 970. Ir nors ir naiviai taciau tikiuosi isvysti normalia cpu multicore optimizacija

  3. Mekis parašė:

    Beta tai sunkiai eina. Sli neveikia. Bet ten nera labai toks veiksmo zaidimas, galima ramiai losti turint stabilius 60 fps.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.