AMD kuria neuroninių blokų glaudinimo technologiją žaidimams: Mažesni atsisiuntimai ir atnaujinimai

AMD kuria naują technologiją, kuri žada gerokai sumažinti žaidimų dydį, taip pat sumažinti žaidimų pataisų ir atnaujinimų dydį. Šiandieniniai AAA žaidimai paprastai būna didesni nei 100 GB, o žaidimų atnaujinimai siekia dešimtis gigabaitų, o kai kurie svarbiausi atnaujinimai praktiškai parsisiunčia žaidimą iš naujo. Pranešama, kad būsimų žaidimų, pavyzdžiui, „Call of Duty: Black Ops 6“, dydis yra daugiau nei 300 GB, todėl žaidėjams su lėtu internetu teks ilgai jį siųstis. Didžiąją žaidimo dalį sudaro vaizdiniai ištekliai – tekstūros, spritai ir iš anksto sukurtų scenų vaizdo įrašai. Šiuolaikiniame AAA žaidime gali būti šimtai tūkstančių atskirų žaidimo elementų, o kartais net pertekliniai tekstūrų rinkiniai, skirti skirtingiems vaizdo kokybės nustatymams.

Šią problemą AMD išsprendė naudodama „Neural Block Compression“ technologiją. Bendrovė šią technologiją išsamiau pristatys 2024 m. liepos 3-5 d. vyksiančiame „Eurographics 2024 Rendering Symposium“ renginyje, tačiau jau turime miglotą idėją, kas tai galėtų būti. Šiuolaikiniuose yra papildomi sluoksniai, pavyzdžiui, įvairios žemėlapio versijos. AMD idėja – visus šiuos sluoksnius, įskaitant pagrindinę tekstūrą, „suplokštinti“ į vieną formatą, kurį žaidimo variklis galėtų išskaidyti į atskirus sluoksnius naudodamas dirbtinio intelekto neuroninį tinklą. To nereikėtų painioti su megatekstūromis – visai kitu dalyku, kuris remiasi viena didele tekstūra, dengiančia visus scenos objektus. Šiuo atveju siekiama sulyginti įvairius atskirų tekstūrų ir jų žemėlapių duomenų sluoksnius į vieną tipą. Teoriškai tai turėtų padėti sutaupyti nemažai failo dydžio, net jei dėl to žaidėjas patiria papildomų skaičiavimo sąnaudų.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.