„Sony“ uždaro „Concord“ žaidimo serverius, jį pirkusiems bus grąžinami pinigai
„Concord“ žaidėjams nuo antradienio turėtų būti pradėtos grąžinti lėšos už žaidimą. Po katastrofiškai mažų pardavimų „Sony“ išbraukė iš sąrašo savo AAA internetinę šaudyklę ir penktadienį išjungs jos serverius.
Įsigijusiems į „Overwatch“ panašią komandinę šaudyklę per „PlayStation Store“ arba „PlayStation Direct“, pinigai bus grąžinti per jų mokėjimo paslaugų teikėjus. Tuo tarpu „Steam“ ir „Epic Games“ parduotuvės susisieks su klientais, kai tik apdoros grąžinamus pinigus. Tie, kurie pirko fizines kopijas, turi kreiptis į atitinkamus mažmenininkus.
Birželio mėnesį „Sony“ žaidimą atskleidė brangiai atrodančiu CGI treileriu, o kitą mėnesį atidarė nemokamą išankstinės prieigos beta versiją „PlayStation 5“ ir asmeniniams kompiuteriams. Tačiau žaidėjų entuziazmas pasirodė esąs ma-as, nes „Concord“ pasiekė aukščiausią tašką – tik 2388 žaidėjai „Steam“ platformoje, o žemiausią tašką – mažiau nei 500. Duomenų apie PS5 versiją nėra, bet greičiausiai jai sekėsi ne ką geriau.
Žaidimas tampa dideliu nuostoliu „Sony“, kuri 2018 m. įsigijo „Firewalk“, kad padėtų kurti ir leisti „Concord“. „Sony“ iš naujo vertina žaidimo ateitį, todėl gali būti, kad bus atsisakyta 40 JAV dolerių kainos ir jis vėl pasirodys kaip nemokamas žaidimas.
Žemiau galite pamatyti keletą žaidimo personažų ir suprasite, kad „Concord“ tikslas yra ne pasiūlyti gerą patirtį žaidėjams, bet pasiųsti žinutę.
Angliškas geras pasakymas tinka: go woke, go broke 😀
Juokingas tas pasakymas, ypač kai šitas žaidimas visapusiškai yra visiška blankybė ir įsivaizdavimas kad čia buvimas woke ar ne kažką keistų lygiai taip pat juokingas.
Taip ir yra, žaidimas yra žemiau grindjuostės. Klausimas kodėl, iš šalies atrodo, kad buvo prisamdyta „progresyvių“, „šiuolaikiškų“ žmonių, kurių tikslas buvo pasiųsti kažkokią mistinę žinutę, o ne sukurti gera žaidimą. Jau keli tokie žaidimai stipriai flopino, kaip ir filmai ir serialai orientuoti į „modernų žiūrovą“.
Visiškai nėra jokio stebuklo, kad 40 eurų kainuojantis, bet visiškai nieko prieš nemokamą bet tikrai ne šedevrą Overwatch neturintis žaidimas nenusisekė. Lygiai taip pat šimtai kitų žaidimų ir visos medijos kiekvienais metais pasirodo tragiškai. Būtų statistika, kad medija su woke elementais statistiškai pasirodo blogiau nei be jų, ir tada tas go broke posakis turės kažką bendro su realybe.
Ypač kai šitam žaidime woke minimaliai yra.
Tas pasakymas kazkiek tiesos turi, nes del visokiu vidiniu woke darbuotoju samdymo politiku kartais parenkamas ne labiausiai kompetetingas, bet „tinkamiausio identiteto“ zmogus ir nukencia produktas. Ta prasme kalba eina ne tik apie woke elementus paciam produkte, bet kaip jis apskritai buvo kurtas.
Bet is kitos puses cia nera universali taisykle viskam, nes yra produktu, kurie yra woke kazkuriom prasmem, bet yra gerai padaryti.
Vienas iš geresnių sony sprendimų. Dalbajobams taip ir reikia