Dell Adamo – lyg kompiuteris iš Milano

Apie šį kompiuterį, kurio dizainas sužavėjo ne vieną, mes esame kalbėję kiek ankščiau. Šį kartą apie jį paplepėsime šiek tiek plačiau, apie kainą, kaip jis atrodo palyginus su konkurentais ir ar vertas savo kainos?

Didžiausias pasaulyje stalinių kompiuterių gamintojas Dell neneigia, kad užsimojo sukurti gaminį, kuris pasižymėtų išskirtiniu dizainu. Jis turėtų būti brangus, tiksliau atitikti savo kainą, o lyginti jį būtų galima su prabangos prekėmis, kaip kad laikrodžiai ar juvelyriniai dirbiniai. Dell pripažįsta – tai išskirtinumas jų sektoriuje, kurio kaina prasideda nuo 2000 JAV dolerių. Tiesa, tikslinių Apple MacBook konkurentų dar įsigyti negalima, nes juos platinti kompanija pradės šio mėnesio pabaigoje, bet niekas nedraudžia jų užsisakyti – 1,5cm storis, 13 colių ekranas ir elegantiškas dizainas jau suviliojo ne vieną.

Sunku pasakyti, ar su Adamo Dell siekė būti ploniausi savo nišoje. Bet kokiu atveju, tai jiems pavyko. Šis plonesnis tiek už Apple „orinuką“ MacBook Air, nors yra kiek sunkesnis, tiek ir už HP Voodoo Envy. Išpūstumu taip pat pakvipo – Dell pelnyti didžiausio gamintojo vardą padėjo orientuotas verslas į produktus, kurie skirti masiniam vartotojui, kurio, kartu su Adamo, ši atsisakė. Stilingas kompiuteris? Stilinga ir reklama! Tiesa, vargu ar tai pasiteisins. Šuolis su nauju prekės ženklu į rinką, kuri ankščiau buvo gūdi giria, ypač IT kamuojančioje suirutėje, vertinama prieštaringai. Šiek tiek paskubėjome ir su Dell karūnavimu – taip, ši kompanija ilgą laiką buvo nenuginčijamas savo nišos lyderis, kurį visai neseniai aplenkė HP. Taigi, Dell bent iš dalies suka nugarą nuo ypač pelningos kompiuterių rinkos dalies, kuri neša kompanijai pelną, nes stalinių kompiuterių pardavimai vis mažėja, ir bandys laimę kitur. Sprendimas gal ir suprantamas – pigių ir paprastų kompiuterių gamą Dell jau turi, vartotojai tokių jų ir ieško, bet kompanijos devizas toks: pristatyti kompiuterį, kuris trauks akį, o vartotojai jį privalės įsigyti. Įdomu.

Analitikai skundžiais skurdžia informacija apie šį nešiojamąjį kompiuterį, nors kompanijai pavyko patraukti dėmesį, kuri jo siekė. Pasak Dell, oficialioji Adamo svetainė jau sulaukė beveik milijono unikalių apsilankymų, o per 15% lankytojų paliko savo elektroninius pašto adresus tam, kad sužinotų daugiau apie šį gaminį. Kompanija dar šią savaitė pranešė apie pirmąjį Adamo linijos kompiuterį – tai 1.2GHz Core 2 Duo U9300 procesorių naudojantis, 128GB SSD kaupiklį ir 2GB darbine atmintimi pasižymintis nešiojamasis kompiuteris. Tai nebus vienintelis šeimos narys, tačiau apie kitus neužsimenama. O pastarasis sulaukė ironiškų komentarų – jis yra brangus, ypatinga sparta nepasižymi, tad didžiąją dalį pinigų išleisime grožiui, kurį Dell pabrėžia – visokios aukštos klasės puošmenybės, kaip magnetinis dangtis ar gražus aliuminis korpusas. Kompiuteris tiems, kurie perka prekės ženklą, o ne produktą? Pažiūrėsime.

3 Komentarai

  1. Zoom-Zoom parašė:

    Na atrodo gražiai, bet kaina…

  2. newdiamond parašė:

    o tai su apple…ka taip nera…perka obuoli o ne kompa…

  3. tomaxsas parašė:

    jau geriau apple tada

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.