Kuris prekės ženklas yra brangiausias?
Pasaulyje garsi marketingo tyrimų ir konsultacijų bendrovė Millward Brown, kartu su WPP bendrija paskelbė kasmetinį BrandZ sąrašą, kuriame atskleidžiama, kurie, šiuo metu, rinkoje esantys prekių ženklai (angl. Brands) yra patys vertingiausi.
Nenuostabu, kad šiame – technologijų amžiuje, geriausiai žinomi prekių ženklai, susiję su technika bei IT. Trečius metus iš eilės pirmoje vietoje laikosi Google, kurių prekės ženklo vertė, nepaisant finansų krizės, išaugo 16% ir per metus pakilo nuo 86 mlrd. JAV Dolerių iki 100 mlrd. JAV dolerių. 8% išaugusi Microsoft „brando“ vertė kompanija leido vienu laipteliu priartėti prie Google. 2008 metais antroje vietoje buvusi General Eletric nukrito net iki 8 vietos. Tačiau didžiausią nuosmukį patyrė Yahoo prekinis ženklas, kurio vertė per 12 mėnesių nukrito net 3,6 mlrd. JAV dolerių.
Štai čia iš viso sąrašo pateikiame pirmąsias 50 vietas (skliausteliuose pateikta prekės ženklo vertė nurodyta JAV doleriais):
1. Google (100 mlrd.)
2. Microsoft (76,2 mlrd.)
3. Coca-Cola (67,6 mlrd.)
4. IBM (66,6 mlrd.)
5. McDonalds (66,5 mlrd.)
6. Apple (66,1 mlrd.)
7. China Mobile (61,2 mlrd.)
8. General Electric (59,7 mlrd.)
9. Vodafone (53,7 mlrd.)
10. Marlboro (49,4 mlrd.)
11. Walmart (41 mlrd.)
12. ICBC (35 mlrd.)
13. Nokia (35,1 mlrd.)
14. Toyota (29,9 mlrd.)
15. UPS (27,8 mlrd.)
16. Blackberry (27,4 mlrd.)
17. HP (26,7 mlrd.)
18. BMW (23,9 mlrd.)
19. SAP (23,6 mlrd.)
20. Disney (23,1 mlrd.)
21. Tesco (22,9 mlrd.)
22. Gillete (22,9 mlrd.)
23. Intel (22,8 mlrd.)
24. China Construction Bank (22,8 mlrd.)
25. Oracle (21,4 mlrd.)
26. Amazon.com (21,3 mlrd.)
27. Bank of China (21,1 mlrd.)
28. AT&T (20 mlrd.)
29. Louis Vuitton (19,4 mlrd.)
30. HSBC (19,1 mlrd.)
31. Pampers (18,9 mlrd.)
32. Nintendo (18,2 mlrd.)
33. Cisco (18 mlrd.)
34. Verizon (17,7 mlrd.)
35. Porsche (17,5 mlrd.)
36. VISA (16,4 mlrd.)
37. Wells Fargo (16.2 mlrd.)
38. Santander (16 mlrd.)
39. NTT Docomo (15,8 mlrd.)
40. Mercedes-Benz (15,5 mlrd.)
41. Bank of America (15,5 mlrd.)
42. Dell (15,4 mlrd.)
43. Accenture (15,1 mlrd.)
44. Pepsi (15 mlrd.)
45. L\’Oreal (15 mlrd.)
46. American Express (15 mlrd.)
47. Carrefour (15 mlrd.)
48. RBC (14,9 mlrd.)
49. CITI (14,6 mlrd.)
50. Honda (14,6 mlrd.)
Geras, nesitikėjau, kad tesco prekės ženklas toks brangus. Geras prekybos tinklas.
Geras turbut tuom ,kad dirba 24/7 😀
Iš viso sąrašo tik 5 kompanijas nežinau o.o
geras, irgi nesitikejau kad Tesco taip aukstai bus, geras prekybos tinklas, pigu viskas, gaila LT tokio nera… maximai padai pakaistu,,,
kodel kazin adidas ar nike sportiniu aksesuaru nera idomu :O galvojau kad bus sitam sarase 🙂
Na matai forsai ir sportininkai netokie ir populiarus pasaulyje… 😀
Nike užima 59 vietą, Adidas į topus nepatenka. Sąrašas papildytas.
Galvojau , kad Mercedes-Benz bus vienas tartp pirmuju, bet ziuriu ne 🙂
7 vietoj china mobile… kas cia per ? 😀
mobilaus rysio bendrove, praktiskai monopolija kinijos turi
brandu vertinamas pinigais tai tokiu kompaniju kaip lamborghini ar ferrari nelabai bus, nes per mazos apsukos:)