AMD koreguoja „Mantle“ technologijos starto datą

Naujųjų metų išvakarėse AMD paskelbė, kad „Mantle“ technologijos debiutas nukeliamas į 2014-ųjų sausį. Vis dėlto pirmosios „Mantle“ API adaptacijos vieta nesikeičia – ja išlieka „Battlefield 4“ šaudyklė, tačiau akivaizdu, kad AMD nesugebėjo ištesėti dar rugsėjį duoto pažado išleisti „Mantle“ paketą gruodžio mėnesį.

Toks įvykių pasikeitimas labiau tapatinamas ne su AMD patiriamomis problemomis užbaigiant „Mantle“ API kūrimą, tačiau didinamu laiko periodu „Battlefield 4“ kūrėjai „DICE“, jai ruošiant pataisų paketą. Pastarasis turėtų sumažinti „Battlefield 4“ fanų kritiką žaidimo stabilumo ir klaidų atžvilgiu.

Tokius spėjimus patvirtina „APU13“ parodoje parodytas bendras AMD ir „Oxide“ demonstracinis filmukas, kuriame parodoma sėkminga „Mantle“ API implementacija į naujausią „Oxide“ kompanijos kosminę odisėją. Filmuko pabaigoje (37 min) AMD skelbia keletą įdomių faktų, kuriuos nulėmė „Mantle“ API įdiegimas. Vienas jų – FX-8350 procesorius savo sparta beveik prilygsta Core i7-4770K.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.