AMD vieną po kito į savo pusę lenkia žaidimų kūrėjus

AMD arba „Advanced Micro Devices“ dar labiau išplėtė partnerių gretas, kurie savo kuriamiems žaidimams naudos išskirtinai AMD priklausantį „Mantle“ API. „Cloud Imperium Games“, „Eidos-Montreal“ ir „Oxide Games“ pasiruošusios pagaminti savo kūrinius taip, kad pastarieji išnaudotų „Radeon“ vaizdo plokštes maksimaliai.

Pasak AMD, „Mantle“ geba atlikti net devynis kartus daugiau nukreipiamųjų kvietimų per sekundę, dėka mažesnių CPU/GPU valdymo išlaidų, lyginant su kitais dviem šiuo metu populiariausiais API: DirectX ir OpenGL. Už vieno iš aspektų (greičiausiai ne prieš tai įvardinto) užkibo „Cloud Imperium Games“, ruošianti itin laukiamą kosmoso simuliatorių „Star Citizen“. Ne mažiau laukiamas produktas numatomas ir iš „Eidos-Montreal“ studijos, kuri prisikėlimui ruošia naują „Thief“ dalį. Tuo tarpu „Oxide Games“ įnirtingai dirba ties 64 bitų „Nitrous“ varikliuku. Nors kompanijos ir jų kuriami žaidimai vieni į kitus greičiausiai nebus panašūs, jas vienija viena bendra nuomonė: „Mantle“ yra vienas esminių pokyčių per pastaruosius metus įvykusių PC grafikos rinkoje.

Niekam nepaslaptis, kad AMD gruodžio mėnesiui ruošia „Mantle“ aktyvinantį paketą, skirtą „Battlefield 4“ žaidimui ir jo „Frostbite“ varikliui. Daugiau informacijos apie nuosavą API AMD ketina pateikti dar šį mėnesį. Galbūt sužinose ir apie dar daugiau AMD partnerių žaidimų industrijoje.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.