AMD žaidimų kūrėjams siūlys naudoti GPUOpen įrankius

AMD tęsdami savo strategiją, kurią naudojo pristatydami Mantle, ruošiasi pasiūlyti naują atviro kodo įrankių paketą žaidimų kūrėjams – GPUOpen.

AMD GPUOpen žaidimų kūrėjams leis panaudoti įgytą patirtį kuriant ir tobulinant žaidimus, skirtus konsolėms, tuo pačiu bus galimybė panaudoti ir programavimo patirtį, kai konsolėse išnaudojama visa įmanoma sparta ir svarbiausia visa tai bus galima perkelti į asmeniniams kompiuteriams skirtus žaidimus. Tokiu būdu asmeniniams kompiuteriams skirti žaidimai gautų taip vadinamo „arčiau geležies“ lygio programavimą, kas leistų jiems veikti sparčiau su silpnesne aparatine įranga.

Žaidimų kūrėjai su GPUOpen gaus įrankius, kurie leidžia tiesiogiai pasiekti grafikos procesoriaus resursus, taip pat prieigą prie didelio kiekio atviro kodo efektų ir kitų įrankių. Ši programinė įranga pasirodys 2016 metų pradžioje. 

1 Komentaras

  1. Jordan parašė:

    Skamba tikrai neprastai, idomu kaip bus realiai.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.