Apple nelabai supranta, kas yra recesija
Asmeninių kompiuterių pardavimai vis mažėja, pagrindinės kompanijos praneša apie blankius rezultatus, o pasaulinė ekonominė krizė vis dar paveikė praėjusį ketvirtį. Kaip sekėsi Apple?
Iš rezultatų matyti, kad Apple nelabai supranta, ką reiškia žodis „recesija“. Kompanija netikėtai pranešė rekordinius pardavimus per vieną iš nuobodžiausių ketvirčių. Per trečiąjį kompanijos fiskalinių metų ketvirtį, kuris pasibaigė birželio 27 dieną, kompanija sugebėjo gauti 8,34 milijardus JAV dolerių pajamų, o uždirbo – net 1,23 milijardus JAV dolerių.
Įdomiausia yra tai, jog šie rezultatai yra 10,66% geresni, nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Beje, Apple pabrėžė, jog ir šie rezultatai neparodo bendrų kompanijos pajamų, nes į juos neįtraukti kai kurie kompanijos siūlomi servisai. Taigi, Apple tvirtina, kad per parėjusį ketvirtį sugebėjo surinkti 9.74 milijardus JAV dolerių, o uždirbo – 1.94 milijardus. Ganėtinai įspūdinga.
Apple tikrai nejaučia krizės.
Kas dar juos pirkt gali? Negi sakys: I\’m Mac :D:D
Matyt gali,jei tokie finansiniai rodikliai.Nedaug kompaniju gali pasigirti gerais finansiniais rezultatais siuo metu.O Apple tai ar ne Apple,nesvarbu,svarbu,kad kazkas juda i prieki.
Apple marketingo gali pavydeti labai daug kompaniju 😉
kazin ar labai didele dalis uzdirbtu pinigu is MAC, turbut bent puse pinigu is ipodu 🙂
pushaz: mano galva ne dauguma, taciau visos kompanijos apple pavydi marketingo 🙂
Microsoft nepavydi 😀
M$ sako nepavydi 😀
iTunes parduotuvė