„Deus Ex: Mankind Divided“ spartos testai
Kai tik pasirodo naujas AAA lygio žaidimas labai įdomu pamatyti kaip jis veikia su tam tikromis vaizdo plokštėmis ir kuriai kompanijai jis palankesnis. Kadangi prie „Deus Ex: Mankind Devided“ žaidimo nagus prikišo AMD tai natūralu, kad AMD vaizdo plokštės lenkia savo tiesioginius konkurentus iš „nVidia“. Priminsime, kad žaidimas kol kas naudoja tik DirectX 11 API. DirectX 12 įgalinimo sulauksime rugsėjo pabaigoje.
Pradžiai pažiūrėkime kiek vaizdo plokštės atminties reikia prie įvairių rezoliucijų. „TechPowerUP“ pateikta lentelė nurodo, kad prie „High“ nustatymų 4K raiškoje reikia 3494 MB atminties, o naudojant 1080p rezoliuciją užtenka ir 1943 MB. Viskas pasikeičia pasirinkus „Ultra“ nustatymus: 1080p raiškoje naudojama 3680 MB, 1440p – 4231 MB, o 4K – 5556 MB.
Dar didesnį atminties poreikį nustatė „GameGPU“. Pagal juos pasirinkus itin aukštus nustatymus 1080p raiškoje naudojama ~4.6 GB, 1440p – ~5.5 GB, o 4 K – 6.5 GB vaizdo plokštės atminties.
Dabar pažvelkime kaip atrodo vaizdo plokščių sparta „Deus Ex: Mankind Divided“ žaidime. Labiausiai žemiška 1080p rezoliucija nesukelia sunkumų šiuolaikinėm vaizdo plokštėms. Kaip minėjome, AMD šiame žaidime pasirodo geriau ir lenkia tiesioginius savo konkurentus iš „nVidia“ stovyklos (RX 480/GTX 1060, Fury X/GTX 980 Ti)
Perėjus prie 1440p raiškos, naudojant Ultra nustatymus, RX 480 ir GTX 1060 jau nebeturi pakankamai galios teikti stabilių 30 kadrų per sekundę.
Naudojant 4K raiška, jokia vaizdo plokštė negali pasiūlyti priimtinos spartos. Tam reikės sumažinti grafikos kokybę arba sujungti dvi vaizdo plokštes.
Dar gan įdomi statistika kaip žaidimas apkrauna procesorių ir jo branduolius. Kaip matome, net aštuonių branduolių AMD procesorius dirba išsijuosęs. Didelę apkrovą jaučia ir „Intel“ procesoriai. Tad galime teigti, kad žaidimas mėgsta galingus procesorius.
ziurejau gameplay, grafika tikrai neispudinga. Keista kad 4k jos nevalgo.
Labai idemiai dar nesinagrinejau kaip tas game atrodo, bet kiek maciau, kad butu wow, tai tikrai nera. Gal paciam zaidziant kitaip atrodo, nzn.
nieko nuostabaus, visos pastangos buvo padaryti ne zaidima grazu, bet kad AMD geriau atrodytu.
Cia pats sugalvojai ar turi koki oficialu saltini?
tai aisku as 🙂 480 > 1080. Ten chebra diena nakti prakaitavo kol tai istrauke.
Nors Nvidia is istorijos ne ka prasciau pasirodytdavo , kai tessellation’o dedavo kur jo net nesimatydavo, bet plokstes vistiek ji paskaicuot turedavo. Ko pasekoje vartotojai gaudavo labiau apkrautas vaizdo plokstes (maziau fps) bet Nvidia pasirodydavo geraiu. Prisiminkite crysis.
Nieko naujo.
Bet čia manau tik tendencijos, kad kuo toliau tuo daugiau žaidimai AMD architektūrą geriau išnaudos, dėl visose konsolėse esančių AMD GPU.
Na, žiūrėsim kaip toliau šiemet kiti žaidimai draugaus AMD vs nVidia.
siaip nereikia cia pazodziaui kibti. Tai nors ir mano nuomone, bet joje nemazai ir sarkazmo. Man asmeniskai kaip paprastam vartotojui tiesiog nepatinka mazi fps su tiesiog gera (bet tikrai neispudinga) grafika. Teks pamastyti, ar tikrai verta ji isigyti.
cia vat palyginimui:
https://youtu.be/vUDhtpaDFF4?t=1117.
nera stebuklinga grafika, teksturos ne pacios detaliausios, kartais matomas kampuotumas, bet bendras ispudis isgautas labai saunus, zaidimas labai labai sklandus.
Cia siek tiek sexualumo :
https://www.youtube.com/watch?v=nZyQoU_T5TQ
Cia dar laselis:
https://www.youtube.com/watch?v=hEGgI33SZ6s
https://youtu.be/vUDhtpaDFF4?t=820
Nebekliedek tu geriau. Gerai kad ne Intel HD 2000 geriau atrodyti pastangos buvo skirtos.
to gamePlay pirmiau paziurek, paskui pats patylek. Veikejo veidas isvis kaip akmeninis. N zaidimu su ne prastesne grafika renka daugiau fps.
https://www.youtube.com/watch?v=uEJ3NusV09Y
Tad man idomu, ka ten AMD tiek veike, kad pasekoje:
1. PC grafika neipatingai skiriasi nuo konsoliu versiju.
2. Turi mazus fps (santykinai)
3. AMD vaizdo plokstes labai gerai atrodo.
Isvados pacios ateina.
Isvada cia nebent tokia, kad esi Intel/nvidia megejas ir jeigu kas nors tau kazkur nepatinka, visada bandai ieskot trukumu AMD produkcijoj ar konsolese ar kazkur kitur. Mat kazkas „kaltas“ turi but rastas ar dar kas – nezinau.
Realybe tokia, kad niekas visu pastangu neskiria vienam gamintojui. Zaidimu kurejas suinteresuotas tuo, kad jo zaidimas kokybiskai veiktu kuo platesneje irenginiu ruoze.
Tavo eilinis pamyzciojimas tarsi sako, kad vos ne del AMD kazkokio tariamo „prastumo“, gamintojas paaukojo grafika tam, kad AMD surinktu daugiau FPS. Jeigu pats zaidimo lansktumas yra sudinas – AMD cia ne prie ko.
Apskritai dauguma zaidimu yra atsilupe ir nesugeba normaliai isnaudoti hardware’o. Jeigu ieskai kaltu, geriau kaltink zaidimu kurejus. Ypac kalbant apie fizika, kuri pas visus zaidimus siai dienai atrodo taip pat apgailetinai, kaip pries 10 metu. Pamatai „liepsnos“ efekta ir apsivemt norisi, nors geimas koks su „amazing graphics 2015-2016“.
kazkaip tave laikiau rimtesniu.
Man atrodo kad zaidimo kurejes yra laimingas, kai ateina i komanda specialistai i komanda padeti. Ir jei specialistas sako, kad davai naudojam tokius tai sprendimus, tai tikriausiai ir bus jie naudojami. O jeigu manai, kad siam pasaulyje to nebuna, tai pasikartosiu, atriso, kad crysis net plokscios sienos buvo tessellation’juojamos, kur vizualiai jokio skirtumo. Ir klausimas kodel ? Ai, Nvidia reme zaidima ir tuo metu jos plokstes daug geriau tessellation’a apdorojo. Aisku, visur kur reikia ar nereikia deti tsl spartos papildomos nepridejo. Cia tik vienas atvejis is n pastebetu. Nekalbu kai zaidimu kurejai pranese, kad pvz Nvidia prase ismesti is zaidimo asynchorini palaikyma, nes ju v.p. neplaiko. Ar as pagal tave turiu nueiti pamyzcioti, nes tau tai nepatinka ? Tai gal pats ir eik.
Kaip ten yra niekas nezino, tad as pasilieku prie savo nuomones, tu pasilik prie savo, o pasimysciojimus pasilik sau.
kai nvidia prikisa nagus,tai bent jau zaidimai +- sklandziai eina be problemu.dabar jeigu cia amd dirbo su siuo projektu ir matom ka matom,tai graudu.PC versija visiskai suluzus,apie perfomanca is vis nera ka sneket.1080 net 30fps neistraukia 4k rezoje(dauguma zmoniu skundziasi kad ir 1080p versijoje 60fps neislaiko),kas reikstu kad sitas zaidimas yra naujasis „crysis“.bet paziurejus i pati zaidima,tai nieko tokio net su sviesa nerasi.human revolution kazkaip be problemu ejo,kiek pamenu,pirma diena jau losdamas.
gal iseis nvidia driveriai siam zaidimui. Reiktu apzvalgu dar idomiu siuo klausimu paieskoti. Bet siaip tai nieko naujo siam pasauly, vel PC versija konsoles grafikos lygio braska ant PC.
Keistus dalykus jūs čia diskutuojat. Pirma- grafinis variklis yra atnaujintas tas variklis, ant kurio buvo Hitman. Ten AMD dominavo ir čia dominuoja- nieko keista. Antra- žaidime nekoks (ar bent jau netolygios kokybės) grafinis dizainas. Prieš mėnesį pristatytame gameplay video mane nervino tai vienur, tai kitur išlendanti prasta tekstūrų kokybė, augmenija ‘lakštais’; rusiškoje apžvalgoje iš kurios paimti šio straipsnio testai yra nuotrauka, kur bump mappingas gatvės grindinį ant Ultra kokybės paverčia tokiu kaip Unigine Valley teste- apvaliais išlindusiais akmenim. Trečia- tikrai abejoju, ar ant dabartinių konsolių bus įjungtas volumetric lightning ir kt. galiai imlūs vaizdo efektai, kurie visgi atrodo puikiai. Na ir ketvirta- Ultra nustatymai nėra skirti žaisti- žaidžiamumas balansuojamas high nustatymams, o Ultra yra labiau reklaminiams klipams (normaliu, ne Ubisoft atveju), bei didžiausiam, o ne protingam GPU apkrovimui.
idomus tavo postas. Va man klausimas, negi nera kitu zaidimu varikliu, ar ten jie kainuoja ziauriai brangiai ?
Tai verslas ir tiek. Nieko naujo. Visi tokie kompaniju „flirtai“ dazniausiai issivysto i kazka, kas naudinga flirtuojancioms pusems. Cia tik vienas is daugelio pavyzdziu.
Dabar zaidimu developer’iams ypac palankus laikai. Anksciau konsoliu architektura buvo labai skirtinga nuo PC, todel tai budavo rimta problema geram cross-platform gaminiui (ypac apie PS3 kalbant) ir kazkoki nevykusiu port’u sprendima buvo galima tuo pateisinti. Dabar gi konsoles yra tas pats PC – visiskai. Principe, net API tie patys. Is aplinkybiu dabar nera jokio objektyvaus pasiteisinimo nuo kazko – viskas remiasi i programine iranga. Apskritai, Microsoft net zada atsisakyti klasikinio „konsoles ciklo“. Vietoje 5-7m konsoles jie ketina daryti inkrementinius konsoles upgrade’us, ja tempti link PC koncept’o. Zodziu, mano mintis yra tokia – kas nori, tas padarys gera produkta kuris visur atrodys gerai, nes tam yra visos technines salygos. Beveik isitikines, kad tarkim tokiu turetu buti Battlefield 1, nors asmeniskai as nesu geimeris – nelabai seku sios srities.
Nusipirkau ir po 30 minuciu pridaviau atgal, pirkau per steam nors ir maciau kad atsiliepimai LABAI blogi vis delto norejau isitikinti pats.
Ka galiu pasakyti kad tai yra pats blogiausias portas koki tik yra teke matyti.. 4790K, 32 GB ram, R9 295X2 ant 2560 x 1080 vos 40 FPS istena. Ziauriai nusivyliau…
Jai zadat pirkti, tai tikrai ir turiu aumeni TIKRAI nerekomenduoju!! Nes tikrai jie to zaidimo nesutampys taip kaip priklauso. Labai nustebino kaip jie dryso toki zaidima tokiam stovije isleisti.. O apie DLC’s net nesneku…pirmas singleplayer zaidimas su microtransactions! Norint daugiau augmentations turi moketi realius pinigus…apsurdas kaskoks. Zodziu Deus Ex Man Kind Devided totalus feilas 😐
tiesiog CF neveikia kas keista , juk AMD remtas game
Pamirsau pamineti, kad nustacius net ant low settings ir palikus ta pacia rezoliucija 2560×1080 FPS nepakito liko ties 40 FPS o apie 4K net nesneku
loskit ACU, ten nvidia suteneriavo