„Epic”: fotorealistiniai žaidimai realybe taps po dešimties metų

Tinklalapio „EuroGamer” pakalbinti kompiuterinių žaidimų kompanijos „Epic” atstovai ne tik patvirtino ir toliau dirbantys ties šaudyklių žanro produktais, bet ir pasidalino įdomiomis prognozėmis apie žaidimų industrijos tolimesnį plėtimasi.

Timas Sweeney (Tim Sweeney) papasakojo kiek ilgai užtruks žaidimų rinkoje išvysti pirmuosius produktus, kurie turės fotorealistinę grafiką. Spėjimai susiję su pavydėtinu reguliarumu ir daugelis jo turinio priklauso nuo tolimesnių grafikos procesorių tobulėjimo tendencijų supratimo. Pasak Timo, žaidimų grafika tobulėja lygiagrečiai Mūro dėsniui (amgl. Moore law) ir fotorealistiškų vaizdų galime tikėtis jau po dešimties metų.

Nepaisant to, toks pasiekimas negarantuoja į realybę panašių virtualių išgyvenimų. Dirbtinis intelektas nesugeba tobulėti vienodu tempu su grafika, todėl net po dešimties metų pagrindinių herojų judesiai ir veiksmai atrodys dirbtinai. Timo nuomone, šios problemos sprendimui žaidimų kūrėjų komandos privalės paskirti visą savo likusį gyvenimą.

„Epic” patvirtino, kad pagrindine jų platforma yra PC, todėl ateities žaidimai visų pirma bus kuriami asmeniniams kompiuteriams ir tik vėliau perkialiami konsolėms. Pasak Timo, už Jungtinės Karalystės ir Europos ribų konsolės nėra populiarios, o Pietų Korėjoje ir Kinijoje, kurios sudaro pusę rinkos, labai aiškiai sąlygas diktuoja būtent PC.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.