Europos sąjunga reikalauja mobiliųjų aplikacijų žaidimuose perklasifikavimo

Mokamos mobiliosios aplikacijos yra vienas sudėtingiausių ir labiausiai erzinančių šiandienos žaidimų pasaulio aspektų. Šis fenomenas vis labiau plinta mobiliojoje erdvėje. Daugelis „nemokamų“ žaidimų verslo modelių sukasi aplink žaidime „netyčia“ paliktas mobiliąsias aplikacijas apsidrausti, kad žaidėjai turėtų sumokėti daugiau pinigų, kad galėtų mėgautis žaidimu.

Taip pat visada yra rizika, kad jūsų mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris pateks į rankas jūsų jaunesniems giminaičiams ar vaikams. Tada teks nerimauti dėl jų prikautos krūvos sąskaitų dėl šių mobiliųjų aplikacijų įsigijimo.

Ką gi, atrodo, kad Europos Komisija nori apibrėžti, ką iš tiesų reiškia „nemokamas“, kai tai susiję su žaidimais mobiliuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose:

„Mobiliosios aplikacijos yra teisėtas verslo modelis, bet šių aplikacijų kūrėjai turi suprasti ir laikytis ES įstatymų, nes jie kuria naujus verslo modelius.“

Savo siūlyme Europos Komisija prašo, kad žaidimai, kurie reklamuojami kaip nemokami, neklaidintų vartotojų dėl jų tikrosios kainos.

Pakeitimai, kuriuos siūlo Europos Komisija, yra gana paprasti: aplikacijų kūrėjai, turi kurti žaidimus, kurie neprašytų vaikų ar nesikreiptų į vaikus dėl aplikacijų pirkimo, kurti aiškesnį sandorių procesą ir pateikti konkretų paslaugų tiekėjo elektroninio pašto adresą, kur būtų galima siųsti klausimus ir skundus.

„Google“ buvo pirmoji kompanija palaikanti Europos Komisijos pasiūlymą: „Play Store“ daugiau nebeskelbs žaidimų su „nemokamomis“ mobiliosiomis aplikacijomis. Taip pat kompanija slaptažodžiu apsaugojo kiekvieną „Play Store“ pirkimo pasirinkimą, kas reiškia, kad jei jūs nenorėsite kiekvienąkart įvesti slaptažodžio, turėsite patys įjungti šią funkciją. Nežinoma, ar „Google“ politikos pokyčiai bus pritaikyti globaliai, ar tik Europos sąjungoje.

„Apple“ taip pat pažadėjo pokyčius, kurie labiau atitinka Europos Komisijos reikalavimus, bet nėra aišku, kada ir kaip jie bus įgyvendinti. „Apple“ paminėjo, kad „iOS 8“ bus „Paklausk ar pirkti“ funkcija, kuri įspės tėvus telefonu bet kada, kai jų vaikas norės kažką pirkti „App Store“.

Pasirodo, kad Europos Komisija nėra visiškai patenkinta „Apple“ požiūriu į problemos sprendimą, kuris iš tiesų skiriasi nuo „Google“, kuri šiuo klausimu ėmėsi aktyvių priemonių, ir kritikuoja „Apple“, kad kompanijai trūksta „konkrečių ir neatidėliotinų sprendimų“.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.