„Gigabyte“ praneša apie alternatyvaus sukimosi aušinimo technologiją
„Gigabyte“ naujieji „Windforce“ aušinimo sprendimai su trimis ventiliatoriais montuojami ant naujų RTX vaizdo plokščių pasižymės nauja alternatyvaus sukimosi technologija. Norint padidinti aušinimo efektyvumą ir sumažinti turbulencijas vidurinis ventiliatorius suksis priešinga kryptini nei du šoniniai ventiliatoriai. „Gigabyte“ tikina, kad dėl to padidėjo jų aušintuvo efektyvumas, o per radiatorių keliaujančio oro greitis išaugo.
Jei tokia technologija tikrai duoda naudos, tai tokį sprendimą anksčiau ar vėliau pamatysime ir ant „Gigabyte“ konkurentų vaizdo plokščių. Tikima, kad naujos RTX vaizdo plokštės bus gan karštos, tad technologijos, leidžiančios sumažinti grafikos procesoriaus temperatūrą, visada laukiamos.
+100$
O tai kaip kitaip 🙂
idomu butu suzinoti kiek metu sia „technologija“ kure 😀 ir kiek pinigu isleido 😀
A jop šik mat išradėjai Gigabyte. Savo šašlykinei panaudojau šią technologiją iešmams sukti, kad šašlykai vienas į kitą nesitrintu. Gaila nespėjau užpatentuoti, o tai mokėtų dabar Gigabyte man mokestį už patentą :DDD
pernelyg primityvu, kad niekas iki siol nebutu pabande ir jei niekur nenaudoja, tai muilo burbulas
Pigiau gaminti vienodus ventiliatorius, gal dėl to niekas r nenaudojo.
Jie ir yra vienodi , sukeiti laidus ir sukasi i kita puse 🙂
Sparnuotės tikrai nevienodos.
Kad Gigabyte jau naudojo savo 1080 ti, vidurinis irgi priesingai sukosi, bet ta plokste labai kaito.. siaip dual fan pas Palit 1080 ti sukasi i priesingas puses. Na nezinau, kazin ar didelis skirtumas yra, bet gal paeis, kas ten zino. apzvalgos parodys ar kartais kokia msi TRio nepastatys i vieta.
Teisingai, turėjo. Patys testavom Aorus 1080 Ti, tai buvo +5 C lyginant su Asus Strix, bet dirbo tyliau. Kiek čia to nuopelno iš reverse spinning nepamatuosi, fanų RPM tiesiog pas Aorus gerokai labiau primažinti.
Nu lektuvuose sitas dalykas vadinas contra-rotating propellors. Vienas uz kito yra 2 ar daugiau propeliariu, kurie sukasi priesingomis kryptimis, kas padeda isvengti varyklio sukuriamo nuokrypio i viena ar kita puse priklausomai nuo suikimosi krypties, kas padeda lektuvui kylant, nes nereikia pilotui kompensuoti. Pavizdys butu Tu-95.
Kas liecia vaizdo kortas, tai visiskai nereiksmingas dalykas. Beje dvigubus ventiliatorius vienas po kito turi palit vaizdo kortos.
Suk suk ratelį suk į vieną pusę, pasakyk mergele ar tu mano būsi